روش افزایش ترافیک در طراحی سایت و اثر سئو سایت

 

چه روش های برای افزایش ترافیک و نیز بدست آوردن ترافیک ثابت به طراحی سایت وجود دارد. در تجارت الکترونیکی طراحی وب سایت ها به عنوان بستری در جذب مشتری و ارتقا کسب وکار می باشند. در مقابل روش های سنتی بازرایابی، با افزایش ترافیک به سمت طراحی سایت و تقویت سئو سایت می توانید بازاریابی قدرتمندی را در بستر طراحی وب سایت داشته باشید. در ادامه به بیان روش های جذب و افزایش ترافیک به سمت طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

انتشار مرتب محتوای ارزشمند

تولید محتوای ارزشمند قدرتمندترین روش در جذب ترافیک و کاربر به سمت طراحی سایت خواهد بود. کاربر به منظور مطالعه و کسب اطلاع از محتوای انتشار یافته ، وارد طراحی وب سایت شما می شود. در این میان تولید محتوای ارزشمند و سودمند برای کاربر در افزایش ترافیک به سمت طراحی سایت بسیار ارزشمند خواهد بود. فراهم نمودن لیستی از محتوای کاربر پسند و نیز گنجاندن کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود می تواند علاوه بر سودمندی برای کاربران در تقویت بهینه سازی سایت شما نیز موثر باشد.

 

فعالیت در شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی به عنوان بستری در گردهم آمدن کاربران و افراد مختلف با حیطه تخصصی مشابه و یا متفاوت می باشد. انتشار محتوا و خدمات موجود در طراحی وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند موجب اشنایی افراد با کسب وکار شما و نیز هدایت کاربران به سمت طراحی سایت شما می شود.

 

لینک دهی خارجی طراحی سایت

از دیگر المان ها در افزایش ترافیک لینک دهی خارجی است که در دیگر طراحی وب سایت ها درج می شود. به وسط درج خبر و یا بنر تبلیغاتی می توانید افراد را به سمت صفحه طراحی سایت خود هدایت نمایید و موجب روانه شدن ترافیک به طراحی وب سایت خود شوید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید