اصول مقدماتی سئو در طراحی سایت چیست

 

 

اصول مقدماتی سئو در طراحی سایت که به عنوان اصول اولیه در صفحات طراحی سایت می بایست طرح ریزی شود چه مواردی می باشد. نکات متاتگ ها، نکات سئو محتوا، URL صفحات طراحی وب سایت و غیره تمامی نکاتی ست که در بهینه سازی سایت در نظر گرفته می شود. در ادامه به بیان نکات سئو مقدماتی که در طراحی سایت صورت می گیرد می پردازیم.

 

نکات متاتگ در طراحی سایت

متاتگ  Titleعنوان که در بردارنده عنوانی برای صفحات طراحی سایت ایجاد شده و نیز متاتگ توضیحات description که دربردارنده توضیح و مختصری در خصوص صفحه طراحی وب سایت می باشد از پایه ترین اصول سئو در طراحی سایت می باشد زیرا موتورهای جستجو به واسط این متاتگ ها در خصوص صفحه و هدف ایجاد صفحه اطلاع کسب می نمایند.

 

کلمات کلیدی در سئو سایت

کلمات کلیدی در سئو سایت موجب محوریت قرار دادن محتوای موجود در طراحی سایت براساس کلمات کلیدی مشخص خواهد شد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب اولین گام در موفقیت بازاریابی اینترنتی خواهد بود . در گامی بعد محتوا را متناسب با کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید . انجام این پروسه در سئو سایت بسیار قدرتمند و اثرگذار خواهد بود.

 

بهینه سازی آدرس  URL طراحی سایت

از دیگر گام ها در پروسه مقدماتی سئو سایت بهینه سازی آدرس URL می باشد که در این گام می بایست کلمات کلیدی خود را در آدرس URL صفحات طراحی وب سایت خود بگنجانید. این امر در رنکینگ صفحات طراحی وب سایت شما بسیار موثر خواهد بود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید