سئو بیش از حد در طراحی سایت

سئو سایت که با در نظر گرفتن تکنیک ها و اصول خاص پیاده سازی می شود می تواند در مفهوم بیش از حد و یا زیاده روی در سئو سایت و بهینه سازی سایت را نیز منجر شود. در این شرایط تکرار بیش از حد تکنیک ها و اصول سئو که به نوعی وسواس در سئو سایت می باشد را معنا می یابد که اثرگذاری مثبت خود را در طراحی سایت از دست خواهد داد. در ادامه به بیان موارد زیاده روی در سئو سایت خواهیم پرداخت.

تکرار بیش از حد کلمات کلیدی

یکی از موارد که اغلب به چشم خواهد خورد تکرار بی رویه و نا مناسب کلمات کلیدی می باشد. افراد با توجه به اهمیتی که استفاده از کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت دارد اقدام به تکرار بی رویه کلمه خواهند نمود و این امر اثرگذاری مثبت خود ار از دست خواهد داد و در کنار آن محتوا نیز ارزشمندی خود را از دست خواهد داد.

 

لینک دهی داخلی بیش از حد

درج کلمات کلیدی طراحی وب سایت و متصل نمودن آن به صفحه مورد نظر در طراحی سایت گامی موثر در جهت سئو خواهد بود. ایجاد ارتباط میان صفحات به واسط کلمات کلیدی و متصل نمودن به واسط لینک ها تکنیک قدرتمندی در سئو می باشد. اما می بایست در نظر داشت استفاده بیش از حد از این تکنیک دیگر نه تنها اثرگذاری مثبت خود را از دست می دهد بلکه لینک نا معتبر شناخته می شود.

 

بهینه سازی بیش از حد تصاویر

یکی از اصول بهینه سازی تصاویر درج تگ alt و title  برای تصاویر می باشد که در شناساندن تصاویر و در نتایج جستجو عکس قرار گرفتن کاربرد دارد. حال درج تگ alt و title  در صورتی که برای تصاویری مانند جهت ها، فلش ها و دیگر اشکل کوچک باشد دیگر معنایی ندارد و به نوعی بهینه سازی بیش از حد معنا می گیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید