نسبت کد به متن در سئو سایت چگونه است

شاید نکته ای که اغلب در سئو سایت مورد توجه قرار نمی گیرد نسبت کد درج شده در صفحه طراحی سایت به متن می باشد. کدنویسی های بسیار با الحاق نمودن تعداد بیشمار فایل های جاوا می باشد نیازمند صرف زمانی طولانی برای بارگذاری صفحه طراحی وب سایت همراه خواهد بود که از منظر بهینه سازی سایت مناسب نمی باشد. در ادامه به تشریح نسبت کد به متن در طراحی سایت و تاثیرات آن در سئو وب سایت خواهیم پرداخت.

 

حذف کدنویسی های غیر ضروروی در طراحی سایت

تا می توانید تعداد فایل های جاوا و سی اس اس خود را کاهش دهید و در صورت امکان در تمامی فایل های سی اس اس را در یک فایل قرار دهید. از ایفکت هایی که به واسط درج اسکریپت های بسیار جاوا ایجاد می شود تاجای امکان حذف نمایید تا سبک بودن صفحه طراحی سایت را ایجاد نمایید.

 

عدم استفاده از table در سورس طراحی وب سایت

کدهای جدول نیازمند درج کدنویسی بسیاری می باشد که تاثیر مناسبی را در سئو سایت نخواهد داشت . استفاده از تگ  div صورت بهینه شده می باشد که در صفحات طراحی وب سایت درج شود.

 

عدم درج استایل داخلی در صفحه طراحی سایت

درج استایل در فایل سی اس اس و استفاده از کلاس ها نیاز به تکرار کدها را مرتفع می نماید که در نتیجه تعداد کدهای کمتری را حاصل می نماید که در سئو سایت اثر منفی خواهد گذاشت.

 

پاک نمودن کامنت ها در سورس طراحی وب سایت

درج کامنت های وطولانی موجب افزایش بی فایده کدهای در سورس صفحه طراحی وب سایت خواهدشد . این رو به منظور حذف کامنت ها در سورس صفحه طراحی وب سایت خود و نیز برداشتن فاصله های بیخودی اقدام نمایید تا تاثیرگذاری مثبت را در سئو سایت و طراحی وب سایت خود داشته باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید