انتخاب کلمات کلیدی در سئو طراحی سایت چیست

 

انتخاب کلمات کلیدی طراحی سایت می تواند موضوعی در جهت انتخاب بهترین کلمات کلیدی در حوزه کسب وکار شما باشد که بیشتر توسط کاربران جستجو می شود و احمتمال نمایش آن در صفحه نتایج جستجو بیشتر می باشد و به موجب آن تاثیرگذاری بیشتری در سئو سایت خواهد داشت. حال چگونه می توان به لیست کلمات کلیدی مرتبط با خدمات طراحی وب سایت که به واسط کاربران جستجو می شود دست یافت تا سودمندی لازمه را در سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد. بدین منظور ابزارهای گوگل در تحلیل و آنالیز وضعیت کلمات کلیدی به کمک و راهنمایی کاربران اقدام می نمایند.

 

google keyword planner در تحلیل کلمات کلیدی

google keyword planner با آدرس https://adwords.google.com/KeywordPlanner لیستی از کلمات کلیدی با تقریب رقابتی که در آن کلمه کلیدی وجود دارد را نمایش می دهد و از این رو ابزار تحلیل مناسبی در جهت تحلیل کلمات کلیدی و نیز رقابتی که در این میان موجود می باشد.  هر چه افراد بیشتری در حوزه کسب و کاری شما وجود داشته باشند در نتیجه رقابت بیشتری در این میان موجود می باشد که از منظر سئو سایت با دشواری بیشتری همراه خواهد بود. حال در میان دیگر طراحی وب سایت ها که بر روی کلمات کلیدی مشابه شما فعالیت می نمایند، رتبه و قدرت شما بسته به محتوا ، عمر طراحی ب سایت شما، قدرت سئو on-page و درصدد در نظر گرفتن اصول بهینه سازی سایت و میزان درج لینک در دیگر طراحی سایت ها یا همان بک لینک ها خواهد بود.

 

google trends در کلمات کلیدی

google trends ابزار دیگری در جهت تحلیل کلمات کلیدی می باشد http://www.google.com/trends/explore که کلمات کلیدی طراحی سایت ها را براساس میزان رقابت به نمایش می گذارد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب به جهت فراهم نمودن محتوای مرتبط در پروسه سئو سایت و بهینه سازی وب سایت بسیار اثرگذار خواهد بود و از این رو اولین گام در جهت سئو طراحی سایت می باشد.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید