استراتژی لینک سازی در سئو چیست

 

فراهم نمودن لینک ها عاملی در اعتباردهی طراحی سایت شما می باشد اما این تصور را نداشته باشید که بلافاصله پس از درج لینک جایگاه بهتری را در سئو سایت بدست آورید. اغلب دو سه هفته زمان نیاز می باشد تا رنکینگ طراحی وب سایت شما تغییر نماید و بسته به کلمه کلیدی شما و رقابتی که در آن وجود دارد تاثیرگذاری خود را خواهد داشت. اما نکات مهمی که در خصوص لینک ها و اثرگذاری لینک های خارجی می بایست دانست موارد زیر می باشد.

  • همه لینک ها از اثرگذاری یکسانی برخوردار نمی باشند بلکه بسته به اعتبار دامین و طراحی سایت، تاثیر متفاوتی را بر روی طراحی وب سایت خواهدد داشت.
  • عمر طراحی سایت که ما لینک خود را در آن درج نموده ایم نیز در اثرگذاری سئو سایت موثر می باشد.
  • ترافیک سایتی که لینک طراحی سایت در آن درج شده است نیز از فاکتورهای اثرگذار در بهینه سازی وب سایت خواهد بود.

لینک ها در واقع اعتبار دهنده طراحی سایت شما خواهد بود. هم تعداد و هم کیفیت لینک ها فاکتوری اثرگذار در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد بود.

 

خرید لینک یا استراتژی لینک سازی

استراتژی لینک سازی با خرید لینک متفاوت است. استراتژی لین کسازی در معنای ایجاد لینک در دیگر طراحی سایت ها در فرمت طبیعی و یکپارچه می باشد. خرید یکباره و در تعداد زیاد لینک نه تنها اثرگذار نخواهد بود بلکه منجر به پنالتی شدن طراحی وب سایت خواهد شد. پس بنا بر مطالب یاد شده ایجاد بک لینک ها در طیف گسترده و در انواع مختلف طراحی سایت ها ایجاد نمایید و این لینک سازی را به صورت پیوسته و مداوم اعمال نمایید تا فرمت طبیعی به خود گیرد. برای طراحی سایت های نوپا ایجاد لینک های با کیفیت از تعداد لینک ها مهم تر است و با ایجاد محتوای تازه و مفید به صورت روزانه و مرتب و همچنین لینک گذاری در این خصوص می تواند جایگاه خوبی را از نظر سئو وب سایت بدست آورند.

 

دوفالو لینک در مقابل نوفالو لینک

تمامی لینک ها و بک لینکها از نظر گوگل و سئو از اعتبار و ارزش یکسانی برخوردار نمی باشند. لینک های نوفالو که به صورت لینک غیر مستقیم می باشد و از اثرگذاری کمتری برخوردار می باشد اما این بدان معنا نیست که از درج لینک نوفالو خودداری نماید. بلکه ترکیبی از لینک های نوفالوnofollow و dofollow دوفالو می تواند ساختاری طبیعی به لینک دهی طراحی وب سایت شما دهد و از پنالتی شدن و حذف شدن شما جلوگیری می نماید.

لینک اسپمی در سئو

اگرچه  بک لینک و لینک دهی اثرگذاری بسیار قوی در سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد اما اگر به طور نامناسب و در طراحی سایت های با اعتبار پایین درج شود منجر به پایین کشیدن رنکینگ می شود.لینک اسپمی مفهومی است که از این نوع بک لینک ها عنوان می شود. پس بنابراین از درج لینک هایی که تصور می نمایید اسپم محسوب می شود بپرهیزید.

حجم بک لینک مهم نیست!

حجم و تعداد بک لینک مهم نیست. اینکه شما تصور نمایید صدها هزار لینک و بک لینک را فراهم نموده اید پس می بایست بهبود در رنکینگ و سئو وب سایت را شاهد باشید نیست. کیفیت لینک ها فاکتور مهمی می باشد.

بهترین استراتژی بک لینک و لینک گذاری

بهترین استراتژی لینک سازی و بک لینک انتشار خبر، انتشار محتوا در فروم ها و فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید