طراحی سایت سئو فرندلی چیست

 

طراحی سایت سئو فرندلی واژه ای است که در بکارگیری اصول بهینه سازی سایت در بستر طراحی وب سایت معنا می یابد. حال چگونه می توان طراحی سایت سئو فرندلی خود را ایجاد نمایید. تهیه محتوای منظم ، ساختاردهی لینک ها، لینک بیلدینگ، آدرس url، تنظیمات سایت مپ، فایل .htaccess و غیره مواردی می باشند که در ایجاد طراحی وب سایت موبایل فرندلی مورد توجه قرار می گیرد.

 

استفاده از دامین www و غیرهwww در طراحی سایت

دامین شما می تواند از دو آدرس url در فرمت www و غیره www به طراحی سایت شما دسترسی یابد که در این شرایط شما به واسط دو آدرس خواهید توانست به یک صفحه از طراحی وب سایت خود دسترسی یابید که اثر منفی را در سئو وب سایت خواهد داشت. بدین منظور یکی از دو فرمت را برای طراحی سایت خود استفاده نمایید و در فایل .htaccess تنطیات لازمه را ایجاد نمایید.

 

ایجاد فایل sitemap

فایل sitemap فایل متنی می باشد که آدرس url صفحات طراحی وب سایت خود را می توانید در آن درج نمایید تا موتورهای جستجو دسترسی آسان تری به آنها داشته باشند.

 

استفاده از تگ canonical

فرض نمایید صفحاتی از طراحی سایت شما که به هر دلیلی محتوا یکسانی را دارند حال تحت این شرایط تگ canonical می تواند این مفهوم را به موتورهای جستجو برساند که اولین آدرس url را ایندکس نماید و آدرس url دوم را در نتایج جستجو نمایش ندهد.

 

سئو محتوای طراحی سایت

سئو محتوای طراحی سایت می تواند فاکتورهایی از قبیل انتشار مرتب و منظم محتوا، عدم درج محتوای کپی، استفاده از کلمات کلیدی در محتوا، ایجاد محتوا در زمینه مرتبط با حوزه کلمات کلیدی سایت، استفاده از متاتگ توضیحات، متاتگ عنوان و تگ های h باشد که تمامی در جهت انتشار محتوای موثر از لحاظ سئو سایت خواهد بود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید