HEO در مقابل سئو سایت

HEO که مخفف Human Eye Optimization می باشد و در معنای بهینه سازی از دید کاربر می باشد شاید نقطه مقابل سئو سایت باشد seo که بهینه سازی سایت را از دید موتورهای جستجو مورد هدف قرار می دهد. بهینه سازی وب سایت تنها از دید موتورهای جستجو منجر خواهد شد که از کاربرپسند بودن و همچنین دید کاربر از طراحی سایت خود غافل شویم. حال چگونه می توان طراحی وب سایت خود را هم از دید کاربر و هم از دید موتورهای جستجو مطلوب قرار داد و به نوعی مفهوم HEO بهینه سازی از نگاه کاربر و همچنین seo بهینه سازی سایت و سئو را از دید موتورهای جستجو مورد هدف قرار داد.

 

 

HEO و seo در طراحی سایت

الگوریتم های گوگل ، درج کلمات کلیدی ، سئو محتوا ، درج تیترها در h1 h2 h3 … ، انتخاب لیستی از کلمات کلیدی تمامی فاکتورهایی است که طراحی سایت را از دید موتورهای جستجو و مبحث سئو سایت و بهینه سازی وب سایت مورد هدف قرار می دهد. اما مبحث مورد توجه این می باشد که شما محتوا و طراحی وب سایت خود را برای کاربران طراحی سایت خود تنظیم می نمایید و بدین منظور مفهوم HEO و بهینه سازی از نگاه کاربر را می بایست مقصود خود قرار دهید.

 

 

محتوای با کیفیت در HEO و سئو

تهیه محتوای با کیفیت که در حجم مناسب و با درج کلمات کلیدی طراحی سایت باشد می تواند در جهت سئو سایت و بهینه سازی سایت باشد اما حال در نظر گرفتن کیفیت محتوا و مطالب طراحی سایت که سودمندی لازمه را برای کاربر داشته باشد می تواند مبحث HEO و بهینه سازی از دید کاربر را نیز تحت پوشش قرار دهد.

 

 

دسترس پذیری در HEO و بهینه سازی سایت

دسترس پذیری صفحات طراحی سایت به واسط منوها و زیر منوها می تواند کاربر را به سهولت به صفحه مورد نظر هدایت نماید که این خود علاوه بر در نظر گرفتن کاربرپسند بودن طراحی وب سایت و مفهوم HEO ، هم جهت با اصول سئو سایت خواهد بود. پس تمامی نکات بالا این معنا را بیان می دارد که HEO و seo در نقطه مقابل یکدیگر نمی باشند بلکه هم جهت با یکدیگر پیش می روند و طراحی سایت شما را از دید موتورهای جستجو و کاربر مطلوب می گرداند.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید