جایگزین page rank در سئو طراحی سایت

 

 

 

 

زمانی طراحی سایت ها براساس  پیج رنک   page rankکه گوگل به طراحی وب سایت ها بیان می داشت رنکینگ می یافتند و اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت را بسیار متاثر خود می نمود. پیج رنک  page rank عددی از 0 تا 10 می باشد که گوگل براساس عمر دامنه و اعتبار طراحی سایت عنوان می نماید. اما به مدت اثرگذاری page rank در سئو سایت کم رنگ تر شد. خرید دامین های رنک بالا و قدیمی به نوعی فاکتور page rank را زیر سوال برد از این رو گوگل به دنبال جایگزینی برای page rank به منظور رنکینگ طراحی سایت ها اقدام نمود و واژه تراس رنک trust rank  مفهومی است که بدین منظور معنا یافت.

 

 

Page Authority در سئو طراحی سایت

MOZ عنوانی را به نام Page Authority برای سنجش اعتبار طراحی سایت ها بیان می دارد که عددی از 0 تا 100 را به طراحی وب سایت ها اعلام می نماید. Page Authority براساس میزان لینک های خروجی , عمر سایت ، تعدا دامین هایی که لینک خارجی داریم و غیره بیان می شود.

 

 

Trust Flow در سئو سایت

سایت Majestic عددی را به عنوان Trust Flow بیان می دارد که براساس بک لینک ها و اعتبار طراحی سایت هایی که لینک گرفته شده است عددی را به عنوان اعتبار و ارزش طراحی وب سایت شما اعلام می نماید. Trust Flow می تواند میزان سئو سایت را نیز بیان نماید که در اصول بهینه سازی وب سایت معنا می یابد.

 

 

URL Rank در سئو طراحی سایت

URL Rank در Ahrefs در فرمت عددی بیانگر اعتبار url طراحی سایت شما خواهد بود که براساس میزان بک لینک ها و نیز کیفیت بک لینک های شما بیان می دارد. تعداد لینک های فلو و نو فالو و همچنین تعداد دامین های ارجاعی که لینک طراحی سایت شما در آن درج شده است در فرمت URL Rank بیان می شود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید