لینک سازی موثر در طراحی سایت به چه معناست. همواره به لیجاد لینک سازی وبک لینک به عنوان پروسه ای در سئو سایت و بهینه سازی وب سایت اشاره می شود اما اگر لینک سازی با تکنیک ها و استزاتژی لینک بیلدینگ همراه نباشد شاید اثرگذاری مناسب را نداشته باشد. بدین واسط چگونه موثرین لینک سازی را در طراحی وب سایت خود اعمال نماییم. تعداد بک لینک ها ، کیفیت لینک ها و در نظر گرفتن انواع بک لینک ها که قابل اعمال می باشد نکاتی است که در استراتژی لینک سازی مورد توجه قرار می گیرد

 

 

لینک سازی در سئو سایت

لینک سازی که در معنای ایجاد بک لینک ها از طراحی سایت شما می باشد منجر به افزایش اعتبار طراحی وب سایت شما می شود. پیش از اقدام به لینک سازی می بایست اصول سئو on-page  را مورد هدف قرار دهید. وجود کلمات کلیدی منتخبی در صفحات طراحی سایت، در نظر گرفتن تگ های h1 h2 h3 و ... تمامی می بایست در صفحات طراحی وب سایت شما لحاظ گردد.

 

 

کیفیت لینک در سئو سایت

پیش از توجه نمودن به تعداد لینک ها، کیفیت لینک سازی صورت گرفته را هدف قرار دهید گرفتن لینک از طراحی سایت ها معتبر می تواند اعتبار را به طراحی سایت شما انتقال دهد. سایت الکسا آنالیز مطلوبی از اعتبار سایت ها ایجاد می نماید که در خصوص لینک سازی می تواند به آن استناد نمود.

 

 

انواع مختلف لینک سازی در سئو

تنها به یک نوع لینک سازی اکتفا ننمایید و تمامی انواع لینک سازی اعم از انتشار مطالب در فروم ، شبکه های اجتماعی ، لینک های فالو و نوفالو ، انتشار خبر، درج کامنت و غیره را در پروسه کاری سئو سایت و بهینه سازی سایت خود قرار دهید. ایجاد لینک با کلمات کلیدی مختلف نیز استراتژی قدرتمندی در جهت لینک سازی خواهد بود. فلذا کلمات کلیدی متخب در طراحی سایت خود را بسط دهید و پس از ایجاد محتوای مناسب در خصوص آن، لینک سازی مناسب را در این خصوص ایجاد نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید