اثر محتوا در سئو طراحی سایت

 

 

 

 

جمله ای که امروزه در سئو سایت بیان می شود این است که محتوا پادشاه ست. جذب ترافیک به سمت طراحی سایت که به واسط ایجاد محتوا با کیفیت و یا بعبارتی بازاریابی محتوا معنا می یابد از اصول قابل تامل در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد. استراتژی بازاریابی محتوا به واسط تغییراتی که در الگوریتم های گوگل ایجاد شده است بنیان سئو سایت را دچار تحول نموده است و اهمیت محتوا را بیش از پیش پررنگ تر نموده است.

 

 

جذب ترافیک به واسط بازاریابی محتوا

 

جذب ترافیک و bounce rate واژه است که در ارتباط با بازرایابی محتوا معنا می یابد. bounce rate فاکتوری منفی است که هرچه میزان کمتری را به نمایش بگذارد نشان دهنده این می باشد که کاربران تمایل بیشتری به ماندن در صفحات طراحی سایت ما نشان می دهند و یا بعبارتی محتوای کاربرپسندتری را در طراحی وب سایت خود ایجاد نموده ایم که این مقدار در بهینه سازی وب سایت و مبحث سئو وب سایت اثرگذاری مستقیمی را خواهد داشت. کاربران به واسط جستجو به لیستی از صفحات طراحی سایت دست می یابند حال اگر کاربر تجربه خوبی را نسبت به طراحی سایت شما داشته باشد تمایل دارد که بر روی لینک طراحی وب سایت شما کلیک نماید که این روال هم سودآوری و هم سئو سایت را به دنبال خواهد داشت.

 

 

محتوای سئو فرندلی و کاربرفرندلی

 

مناسب ترین محتوا چه محتوایی می باشد. در پاسخ می بایست بیان نمود تولید محتوا اگر با اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت همراه نباشد اثرگذاری مثبت خود را در سئو سایت نخواهد داشت و همچنین در مقابل اگر کاربرپسندی و HEO خوبی را محتوا نداشته باشد مطلوب کاربر نخواهد بود. پس بهترین فرمت محتوا می تواند ترکیبی از سئو فرندلی بودن و کاربر فرندلی بودن محتوا باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید