ایفکت جی کوئری در طراحی سایت

 

 

 

 


jQuery جی کوئری یکی از زبان های پرکاربرد در صفحات طراحی سایت می باشد. متدهای مختلفی که در زبان جی کوئری وجود دارد قابلیت ها و ایفکت های مختلفی را در صفحه طراحی وب سایت قابل اجرا می نماید. متحرک سازی اجزای صفحه طراحی سایت مانند انیمیشن ، پنهان سازی ، نمایش ، پنهان سازی وغیره در فرمت متد هایی با نام های animate() ، clearQueue() ، delay() ، dequeue() ، fadeIn() ، fadeOut() ، fadeTo() ، fadeToggle() ، finish() ، hide() و غیره آیتم های پرکاربردی در زبان جی کوئری می باشند. با بهره گیری از هر یک کدام از متدها می توانید متحرک سازی و ایفکت مورد نظر خود را در صفحه طراحی سایت اجرا نمایید.


$("#hide").click(function(){
$("p").hide();
});

$("#show").click(function(){
$("p").show();
});

کد بالا مثالی از متد پنهان سازی و نمایش خواهد بود که با کلیک آیتمی از صفحه را در حالت نمایش و عدم نمایش قرار می دهد. همچنین می توانید سرعت پنهان سازی را نیز تنظیم نمایید. کد زیر بیانگر این موضوع در صفحه طراحی سایت شما می باشد.


$("button").click(function(){
$("p").hide(1000);
});

 

 

تابع toggle()در جوکوئری


تابع toggle() می تواند آپشنی را برای نمایش و عدم نمایش آیتم در صفحه طراحی وب سایت شما قرار دهد. کد زیر این امر را پیاده سازی می نماید.

$("button").click(function(){
$("p").toggle();
});

 

زیبایی صفحه طراحی سایت شما می تواند در جذب نظر کاربران سایت شما موثر باشد که خود در روندی مطابق اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت قرار می گیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید