نکات و حقه های سئو طراحی سایت

 

 

 

 

 

ترفندهای سئو سایت و بهینه سازی سایت اغلب مورد توجه بسیاری از صاحبان طراحی سایت قرار می گیرد. چگونه می توان رنکینگ بالایی را در موتور جستجو به طراحی وب سایت خود اختصاص داد. متاتگ ها ، کلمات کلیدی، تایتل ها و غیره تمامی  مواردی در جهت اصول سئو سایت می باشند. تولید محتوا و پیاده سازی موارد سئو on-apge می تواند موجب قدرتمندی شما در امر بهینه سازی وب سایت گردد.در ادامه به بیان آیتم های سئو که می بایست در نظر گرفته شود خواهیم پرداخت.

 

 

فایل sitemap در سئو

 

فایل sitemap در واقع به مانند نقشه ای از طراحی سایت شما می باشد که برای موتورهای جستجو فراهم شده است و سرعت ایندکس شدن صفحات طراحی وب سایت شما را افزایش می دهد.

 

 

ساختار url در سئو

 

بهینه سازی url به معنای انتخاب مناسب ترین url خواهد بود که آیتم هایی از قبیل کوتاهی url ، وجود کلمات کلیدی در url  ومرتبط با هدف ایجاد صفحه طراحی سایت شما می باشد.

 

 

فایل .htaccess در سئوسایت

 

فایل .htaccess می تواند با تنظیمات و پیکربندی که ایجاد می نماید موجب افزایش سرعت سایت شما شود و همانطور که می دانید سرعت به عنوان فاکتوری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شناخته می شود و با ذخیره فایل های عکس، جاوا، سی اس اس و غیره در سرور خود می توانید سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت شما را افزایش دهد.

 

 

گسترش کلمات کلیدی در سئو

 

گسترش کلمات کلیدی نیز ترفند موثری در جهت سئو سایت شما خواهد بود. کلمات کلیدی خود را با افزودن کلمات بیشتر گسترش دهید و سپس محتوایی در این خصوص ایجاد نمایید. گرفتن رنکینگ به موجب صفحاتی که با گسترش کلمات کلیدی همراه بوده اند موجب بهبود بهینه سازی سایت شما در کلمه کلیدی منتخب می شود.فلذا تهیه محتوا در صفحات طراحی سایت خود را حول کلمات کلیدی خود انتخاب نماید.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید