Insert into در طراحی سایت

 

 

 

 

دستور Insert into در SQL موجب افزودن رکورد جدید در جداول طراحی سایت می شود که با نام مشخص شده در دستور ایجاد می گردد. به واسط دستور Insert into در نام جدول تعیین شده متغییرها را جایگزین می نماییم. مثال زیر نمونه از دستور Insert into در طراحی وب سایت می باشد که متغییرای مشخص شده را می افزاید.

 

 

INSERT INTO table_name

VALUES (value1,value2,value3,...);

 

 

جداول SQL موجب ایجاد پایگاه داده قدرتمندی می شوند. برخی طراحی سایت ها در پیکربندی خود نیازمند متصل بودن به پایگاه داده می باشند که به واسط آن اطلاعات کابران و یا دیگر اطلاعات را وارد نمایند. ایجاد جداول و نیز درج نمودن مقدار در آنها گامی می باشد که در ساخت دیتابیس صورت می گیرد. نمونه ای دیگر از ایجاد درج اطلاعات در جدول  SQL  در طراحی سایت درج شده است.

 

INSERT INTO Customers (CustomerName, ContactName, Address, City, PostalCode, Country)
VALUES ('Cardinal','Tom B. Erichsen','Skagen 21','Stavanger','4006','Norway');

 

 

در کد بالا در جدول Customers و در فیلدهای مشخص شده متغییرها به ترتیب درج می گردند. فیلدهای تعیین شده در جدول Customers مواردی همچون CustomerName ContactName, Address, City, PostalCode, Country به واسط مقدارهای تعیین شده جایگذاری می شوند. این جایگذاری با دستور VALUES مشخص می گردد که در کد بالا این مقادیر به ترتیب 'Cardinal','Tom B. Erichsen','Skagen 21','Stavanger','4006','Norway' می باشند که در فیلدهای مشخص شده در جدول Customers قرار می گیرد. بعبارتی به واسط کد بالا بیان می نماییم که در جدول Customers در پایگاه داده طراحی سایت ما تنها در فیلدهای مخشص شده مقادیری تعیین شده را جایگذاری نماییم. وجود پایگاه داده قدرتمند موجب هدایت مندی و جمع آوری داده ها در یک محیط خواهد شد که به واسط آن موجب جذب نظر کاربران خواهد شد که اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی وب سایت را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید