ویدیو مارکتینگ در طراحی سایت

ویدیو مارکتینگ امروزه به عنوان بخش پر اهمیت در استراتژی برندینگ و برندسازی طراحی سایت کسب وکارها قرار گرفته است. درسال جدید ما شاهد این بوده ایم که توییتر بخش اشتراک ویدیو را در ساختار خود ایجاد نموده است ، فیس بوک امکان خرید تبلیغات ویدیویی را ایجاد نموده است و نیز طراحی وب سایت های مختلفی در حوزه اشتراک ویدیو قدرت بسیاری یافته اند. طراحی سایت یوتیوپ و آپارات که مخصوص اشتراک ویدیو می باشد امروزه کاربران و ترافیک بالایی را به سمت طراحی سایت های مربوطه هدایت می نماید و در کنار آن اهداف برندینگ شرکت ها و دیگر طراحی وب سایت ها را اعمال می نماید.

 

استراتژی ویدیو مارکتینگ برای طراحی سایت

 

استراتژی ویدیو مارکتینگ امروزه روالی در پروسه وب برندینگ می باشد بطوریکه کسب وکارها به منظور معرفی برند خود از اشتراک ویدیو در حوزه مرتبط کسب وکاری در دیگر طراحی سایت ها استفاده می نمایند. مشاهده و به نمایش گذاشتن برند و آدرس طراحی سایت در ویدیو می تواند در جهت دیده شدن طراحی وب سایت شما باشد که در نتیجه امر هدایت ترافیک را به طراحی سایت شما منجر خواهد شد که در سئو سایت و بهینه سازی سایت موثر می باشد.

 

امروزه طراحی سایت های اشتراک ویدیوای کاربران بسیاری را به سمت خود جلب نموده است و کاربران با مشاهده فیلم و  ویدیو به اشتراک گذاشته با نام تجاری و نیز آدرس طراحی سایت آشنا می گردد که هدف و مقصود وب برندینگ می باشد. مزیت برجسته دیگر ویدیو مارکتنگ امکان اشتراک رایگان فایل ویدیو می باشد که می توان بدون صرف هزینه ای برندینگ طراحی سایت خود را تقویت نماییم و در جهت تقویت سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت اقدام می نماییم.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید