استراتژی محتوا در طراحی سایت

استراتژی محتوا دربردارنده گام هایی برای مدیریت ، کنترل و انتشار محتوا در طراحی سایت می باشد و در این میان نه تنها محتوا، بلکه تصاویر و نیز فایل های مالتی مدیا نیز در مفهوم محتوای موجود در طراحی وب سایت بیان می گردند. کاربران طراحی سایت شما در مقصود دسترسی به چه مطالبی وارد طراحی سایت شما می گردند. پاسخ به این سوال می تواند گرایش و هدفمندی شما را در استراتژی محتوای طراحی سایت مشخص نماید. تولید محتوای با کیفیت شاید هدف و مقصودی باشد که در بازاریابی محتوا طراحی وب سایت مطلوب می گردد و در نتیجه امر جذب ترافیک را به دنبال خواهد داشت که اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت می گذارد.

 

 

اهمیت بازاریابی محتوا در طراحی سایت

 

تولید محتوای با کیفیت و انتشار آن در شبکه های اجتماعی و نیز دیگر طراحی سایت ها می تواند کاربران را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نماید. فرض نمایید کاربران به واسط کلمات کلیدی در موتور جستجو لینک محتوای شما را بدست می آورند و علاوه بر مطالعه محتوای تولید شده دیگر محتوا و مطالب موجود در طراحی وب سایت شما را مطالعه می نمایند و این امر در برندینگ طراحی سایت شما موثر می باشد.

 

 

تولید محتوای با کیفیت در طراحی سایت

 

چه محتوایی با عنوان محتوای با کیفیت شناخته می شود. در پاسخ به این سوال آیتم های زیر را در نظر داشته باشید.

محتوا می بایست متناسب با اهداف کسب وکار شما باشد. تیتر محتواهایی که مرتبط با حوزه کسب و کار شما می باشد را از دیگر طراحی وب سایت های مشابه و یا موتور جستجو  بیابید و محتوایی با کیفیت را انتشار دهید. این امر تاثیر بسزایی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز خواهد داشت.

درک نیاز کاربر: کاربران طراحی سایت خود و نیازمندی های آنها را درک نمایید و در این راستا به تولید محتوا اقدام نمایید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید