چگونه تجربه کاربر را در طراحی سایت خود بهبود بخشیم؟با افزایش رقابت در فضای مجازی مبحث بازاریابی اینترنتی به واسط طراحی سایت تمرکز بسیاری از کسب وکارها را به خود معطوف نمود. ورود هر کاربر به طراحی وب سایت ما به منزله فرصتی برای مارکتینگ و سودآوری می باشد. حال از این رو تجربه کاربر در طراحی سایت ما فاکتور اصلی در جذب ترافیک خواهد بود.

 

تجربه کاربر  در طراحی سایت ما

 

تجربه خوب کاربر در طراحی سایت ما موجب خواهد شد که کاربر تایم بیشتری را در طراحی وب سایت ما بماند که خود تاثیر در سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت و همچنین تجربه خوب کاربر موجب بازگشت و رجوع دوباره کاربر به طراحی وب سایت ما می شود و تمامی در جهت تقویت سئو وب سایت خواهند بود. در ادامه مواردی که موجب راحتی کاربر در طراحی سایت ما و به عبارتی کمک کننده در تجربه خوب کاربر می باشد را بیان می نماییم.

 

حاشیه سفید در طراحی سایت

 

وجود حاشیه سفید در اطراف طراحی سایت تاثیر مثبتی در جذب نظر کاربر خواهد داشت و حس مثبتی را به کاربر القا می نماید. حاشیه سفید اطراف متن و عناوین موجب توجه بیشتر کاربر می شود.

 

سرعت لود صفحه طراحی سایت

 

سرعت لود صفحه طراحی وب سایت نیز عامل تاثیرگذار دیگری در تجربه کاربر می باشد. وجود نیازمندی به زمان طولانی جهت لود المان های طراحی سایت، این احتمال را بدیهی می نماید که کاربر طراحی سایت را رها نماید. سرعت لود صفحه طراحی سایت المانی در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت نیز محسوب می گردد.

 

 

وجود اطلاعات تماس در سایت

 

وجود اطلاعات تماس ، تلفن ، آدرس فیزیکی موجب حس اعتماد کاربر و نیز تجربه خوب کاربر می شود.

 

گرافیک سایت

گرافیک زیبای طراحی سایت شما موجب ایجاد نظر مثبت کاربر به طراحی وب سایت شما می شود. تصاویر گرافیکی زیبا و ایده های خلاق در طراحی وب سایت شما نظر کاربر را به خود معطوف می نماید.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید