چگونه استراتژی محتوا مناسب در طراحی سایت داشته باشیم؟

 تولید محتوایی که کاربران طراحی سایت را به خود جلب نماید در اصول سئو سایت به عنوان رکن اصلی شناخته می شود. شاید استراتژی که موجب موفقیت برخی طراحی وب سایت ها در مقابل دیگران شده باشد نیز همین آیتم تولید محتوا با کیفیت و استراتژی محتوا باشد. حال با توجه به اهمیتی که موضوع استراتژی محتوا در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت دارد چگونه می تواند بهترین عملکرد را اجرا نمود.

 

عنوان محتوا در طراحی سایت

 

استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا در معنای تولید محتوای با کیفیت و مرتبط در حوزه کسب و کار می باشد و تولید هر محتوایی به تنهایی اثرگذاری و ارزش خود را نخواهد داشت. بدین منظور لیستی از تاپیک ها و عناوین برجسته در حوزه کسب وکاری خود فراهم نمایید و محتوایی با کیفیت و کاربرپسند را تولید نمایید.

 

شبکه اجتماعی در سئو

 

تولید محتوا تا زمانی که به دید کاربر نرسد کارایی لازمه خود را نخواهد داشت.بدین منظور اشتراک محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، گوگل پلاس ، فیس بوک ، لینکداین و غیره داشته باشید. شبکه های اجتماعی به موجب ترافیک بالایی از کاربران که در خود جمع نموده اند بسیار قدرتمند عمل می نمایند و اثرگذاری مثبتی را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهند داشت. البته در شبکه های اجتماعی این مبحث به چشم می خورد که مناسب ترین شبکه های اجتماعی را با توجه به جامعه کاربری و نیز موضوعیت کسب وکار خود انتخاب نمایید. شاید گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف و مشاهده بازخورد آن مناسب ترین روش در انتخاب و فعالیت در شبکه اجتماعی می باشد.

 

درج کلمات کلیدی در محتوا

 

همواره می بایست در نظر داشته باشیم که کلمات کلیدی طراحی سایت خود را در محتوا قرار دهیم. موتورهای جستجو به واسط تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا، ارتباط طراحی وب سایت شما را با کلمه کلیدی میسنجد.

 

یافتن مخاطبین طراحی سایت شما

 

با درک واضح و روشنی از نقشی که تاثیرگذاران در استراتژی کلی شما ایفا می کنند، شما آماده شناسایی داوطلبین مناسب خواهید بود. ابزار Countless شما را در یافتن تاثیرگذاران در مقاله های مختلف یاری می کند. اگر شما به دنبال نویسنده ای هستید که بتواند مطالب جذاب بگذارد ابزار ClearVoice به شما در یافتن نویسنده معتبری که روی مطلب ویژه ای تمرکز می کند کمک خواهد کرد. به عنوان مثال شما می توانید تعداد مقالاتی که آن شخص در مورد موضوع ویژه ای نوشته است را ببینید. اگر شما برای تقویت مطالب خود به تاثیرگذاران اجتماعی نیاز دارید ابزار Buzzsumo بهترین ابزار است. با توجه به اهمیت موضوع محتوا در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت می بایست نکات خاص زیر را در نظر داشته باشید.

بهترین روش برای قراردادن تاثیرگذاراران در استراتژی محتوا ، وارد کردن و درگیر کردنشان در هر مرحله فرآیند طراحی وب سایت است، از جمله:

ایجاد: برنامه ریزی روی اینکه کدام از تاثیرگذاران مفید خواهند بود و نقشی که آنها روی مخاطبان مدنظر و اهداف شرکت ما بازی می کنند.

پیاده سازی: به اشتراک گذاری خلاصه ای با تاثیرگذاران و ایجاد انعطاف پذیری برای تغییری که بر پایه بازخورد تاثیرگذاری است.

اندازه گیری: فاکتور دسترسی تاثیرگذاران بخش مهمی در موفقیت شرکت شماست.

با گذر زمان، یکپارچه سازی و مدیریت روابط تاثیرگذاران اصل دوم خواهد شد و آنها بیشتر شبیه اعضای تیم و شرکا در تیم طراحی سایت به نظر می رسند.

راه کارهای به کارگیری استراتژی محتوا:

استراتژی محتوا

ساده ترین کار در استراتژی محتوا ، ساخت محتوا است اما در واقع مدیریت محتوای دراز مدت، امری بسار حساس و جدی است که در مرحله بعد از ساخت محتوا، قرار می گیرد. این استراتژی در واقع شناخت منبع محتوا، شناسایی شخص انتشار دهنده محتوا، صاحب محتوا و مقصد نهایی آن می باشد. در استراتژی محتوا، مهم تر از همه چیز بررسی غنای مطالب است. استفاده درست از مطالب و عکس ها امر مهمی می باشد. رنگ مطالب باید با موضوع مطلب و موضوع سایت متناسب باشد و تصاویر سایت باید مرتبط با موضوع سایت، گویا و مفید باشد اما نباید هیچ گاه محتوای سایت را قربانی گرافیک کنید! بلکه محتوای سایت باید حرف اول را بزند. محتوای وب سایت باید متمرکز بر یک موضوع خاص باشد و از درهم ریختگی و آشفتگی دور باشد و در واقع جوری باشد که بازدید کننده سریعا به نتیجه دلخواه خود در میان مطالب برسد. استفاده درست از تگ های h1 تا h6 نیز اهمیت زیادی دارد. به کارگیری کلمات کلیدی در میان مطالب نباید نادیده گرفته شود. بعد از آن کلمات کلیدی موجود در متن را به صفحه مربوطه لینک بدهید. این لینک دهی تاثیر زیادی در بازدید های سایت خواهد داشت که بخش مهمی از استراتژی محتوا می باشد. 

بازاریابی محتوا در سئو

بازاریابی محتوا در گامی ابتدایی با تولید محتوای با کیفیت ایجاد می شود. این محتوای با کیفیت می تواند با پیاده سازی المان های سئو سایت و همچنین کاربر پسند بودن محتوای موجود در طراحی سایت شما معنا یابد.

  • محتوای خود را در تعداد کلمات کافی منتشر نمایید. این کلمات می تواند بین 300 کلمه تا 2000 کلمه باشد و همچنین در نظر داشته باشید که کلمات کلیدی طراحی سایت خود را در محتوا بگنجاند بطوری که معنا و مفهوم محتوا نیز بهم نخورد.
  • عنوان محتوای خود را مناسب با کلمه کلیدی طراحی سایت خود انتاخب نمایید و اینکار را در تیترهای داخلی صفحه طراحی سایت نیز تکرار نمایید و از h1 ,h2 ,h3 و غیره نیز با توجه به اهمیت تیترها استفاده نمایید.
  • لینک داخلی که در واقع ارتباط دهنده میان صفحات طراحی سایت شما می باشد نیز در تقویت رنکینگ شما به واسط آن کلمه کلیدی کمک کننده خواهد بود و همچنین کاربر را با صفحات طراحی وب سایت مرتبط بیشتری آشنا می نماید.

 

انتشار محتوا طراحی سایت

محتوای موجود در طراحی سایت خود را در شبکه های اجتماعی ، فروم ها و دیگر طراحی سایت ها انتشار دهید و همچنین لینک خود را در آن درج نمایید. این امر در تقویت رنکینگ شما در آن کلمه کلیدی بسیار کمک کننده خواهد بود و نیز ترافیک بسیاری را به سمت طراحی سایت شما هدایت می نماید.

 

هر صفحه طراحی سایت شما هدف مشخصی دارد

این عنصر کلیدی است که باید در ذهن داشته باشید، زیرا گوگل همیشه به دنبال صفحات طراحی سایتی است که به یک سوال پاسخ می دهند یا مشکل را حل می کنند. به عبارت دیگر صفحات طراحی سایت هدف دارند و آنها آن را انجام می دهند. مشکل گوگل این است که برای یک الگوریتم کامپیوتری دشوار است که بگوییم یک صفحه با هدفش سازگار است. از این رو آنها از ارزیابی کنندگان انسانی برای بررسی صفحات طراحی سایت استفاده می کنند و از این داده ها به منظور "خودکار" کردن صفحات طراحی سایت به احتمال زیاد برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند.
درک هدف واقعی صفحه. طراحی سایت ها یا صفحات طراحی سایت بدون هیچ هدف مفید، از جمله صفحات طراحی سایت ایجاد شده بدون تلاش برای کمک به کاربران، یا صفحات طراحی سایتی که به طور بالقوه از نفرت نفرت می گیرند، باعث آسیب و یا اطلاعات غلط و یا فریب کاربران می شود، باید امتیاز کمتری دریافت کنند. ارزیابی بیشتر لازم نیست. در غیر این صورت، امتیاز PQ بر اساس این است که چطور صفحه طراحی سایت به اهداف خود برسد، با استفاده از معیارهای مندرج در بخش های زیر در صفحات طراحی سایت کمترین، کم، متوسط، بالا و بالاترین کیفیت. و کمی در مورد چیزی که یک صفحه طراحی سایت را می سازد و می تواند با توجه به کیفیت بالا در نظر گرفته شود. چه چیزی یک صفحه با کیفیت بالا ایجاد می کند؟ یک صفحه طراحی سایت با کیفیت بالا باید هدف مفیدی داشته باشد و به خوبی به این هدف دست یابد. علاوه بر این، صفحات طراحی سایت با کیفیت بالا دارای ویژگی های زیر هستند.

رضایت کاربران از محتوا در طراحی سایت

مقدار رضایت بخش از محتوای طراحی سایت اصلی با کیفیت بالا، از جمله عنوان توصیفی یا مفید است. رضایت دادن اطلاعات طراحی سایت و یا اطلاعات مربوط به مسئولیت طراحی سایت. اگر صفحه عمدتا برای خرید یا شامل معاملات مالی باشد، باید اطلاعات رضایت بخش مشتری را در اختیار داشته باشد. شهرت مثبت طراحی سایت برای یک طراحی سایت که مسئول محتوای طراحی سایت اصلی در صفحه است. اعتبار مثبت خالق محتوای طراحی سایت اصلی، اگر متفاوت از طراحی سایت باشد. سپس Google می تواند بررسی کند که آیا صفحات طراحی سایت ارزیابی انسانی خود را به شدت در نتایج واقعی گوگل قرار می گیرند. اگر نه، آنها می دانند که الگوریتم آنها بهینه نیست و بنابراین می تواند تغییر کند. این همه بخشی از حلقه بازخورد است که به طور مداوم برای بهبود فهرستهای گوگل طراحی شده است.

خدمات ایجاد محتوا برای طراحی سایت شما

پس چرا این همه مهم است برای صاحبان طراحی سایت های کسب و کار. به عبارت ساده، اگر یک صفحه طراحی سایت توسط گوگل برای انجام یک هدف مشاهده شود، آن را بالاتر از آنچه که انجام می شود، رتبه بندی می کند این امر باعث می شود که رتبه های آلی بهتر و ترافیک طراحی سایت بیشتر باشد. شاید مهمتر از آن، بینندگان صفحه طراحی سایت مشتریان طراحی سایت بالقوه کسب و کار نیز مانند آنچه که مشاهده می کنند دوست دارند و احتمالا بیشتر از آن کسب و کار با آنها تماس گرفته یا خرید می کنند.
همانطور که در وبلاگ ما هنر موفقیت در طراحی سایت توضیح داده شده است، فرآیند ایجاد طراحی سایت ما شامل یک گام به گام روش است که در آن ما با مشتریان خود دقیقا در مورد آنچه که طراحی سایت قرار است انجام دهد و چگونه با مدل کسب و کار خود متناسب است. در حقیقت ما به مدت زیادی تلاش می کنیم تا مشتریانمان را تشویق کنیم تا بازخورد خود را در مورد طراحی ارائه دهند و هدف هر منطقه را پوشش دهند. در مواردی که مشتریان ما می خواهند طراحی سایت های خود را به خوبی در گوگل انجام دهند، ما نیز ارائه خدمات جستجوگرها. بخش اول این است که همه چیز در مورد پیدا کردن آنچه که کلمات کلیدی طراحی سایت برای افراد جستجو می کند، و کمک به تصمیم گیری در مورد چه صفحات طراحی سایتی برای ایجاد. هنگامی که این کلمات کلیدی هدف شناخته شده شناخته شده است، ما سپس می توانیم تصمیم بگیریم چه نوع سوالات و مشکلات ما می خواهیم پاسخ دهیم و چه اطلاعاتی را برای بینندگان طراحی سایت فراهم کنیم.

تولید محتوا در طراحی سایت متناسب با اصول سئو

این مرحله است که محتویات طراحی سایت ایجاد می شود، صفحات طراحی سایتی که با سوالاتی که تصمیم گرفته اید پاسخ دهید، یا مشکلات که ما می خواهیم آن را پوشش دهیم، نوشته می شود. با این وجود گام دیگری در این فرآیند وجود دارد، زیرا ما با یک الگوریتم کامپیوتری حداقل بخشی برخورد می کنیم که می خواهیم بتوانیم به درستی با Google صحبت کنیم. این بدان معنی است که واژه های درست استفاده می شوند بدون اینکه صفحه را با آنها بگذرانند، در حالی که اطمینان حاصل کنید که خواننده می تواند آنچه را که در مورد صفحه طراحی سایت وجود دارد، درک کند و اهداف صفحه طراحی سایت را درک و اجرا کند. این فرایند بسیار پیچیده است و شامل مهندسی معکوس از صفحات طراحی سایتی است که در حال حاضر در Google به خوبی عمل می کنند به طوری که ما می دانیم که چه چیزی Google دوست دارد، در حالی که همزمان با استفاده از LSI برای پیدا کردن همه کلمات مرتبط با طراحی سایت است.

تولید محتوا طراحی سایت

با استفاده از کلمات شناخته شده، سازندگان محتوا طراحی سایت ما می توانند به کار بروند، صفحه ای مناسب برای سایت شما را ایجاد می کنند، که نه تنها مشتریان بالقوه خود را جذب می کند، بلکه گوگل را نیز تحریک می کند.

بازاریابی محتوا طراحی سایت

یک نمونه از بازاریابی محتوا طراحی سایت را می توان در وبلاگ ما پیدا کرد، این یکی را پوشش طراحی طراحی سایت و برخی از نکات در مورد چگونگی ایجاد این طراحی سایت کامل است. در اینجا هدف از این مقاله ارائه اطلاعات در مورد طراحی طراحی سایت، عنوان و کلمات مورد استفاده در حال تنظیم است به طوری که گوگل و هر خواننده انسانی تحت تاثیر قرار گرفته و دوست داشت آنچه را که آنها می بینند.

محتوا هر صفحه را متناسب با هدف هر صفحه تولید نمایید

در روژ، ما از سالها تجربه در ساخت طراحی سایت ها می دانیم که ایجاد محتوا طراحی سایت یکی از سخت ترین زمینه ها برای تکمیل است. اغلب ما صاحبان یک کسب و کار را پیدا می کنیم زمان برای نوشتن هیچ محتوای طراحی سایتی را ندارند یا آنچه که آنها انجام می دهند به همان اندازه خوب نیست در بسیاری از موارد آنها نمی توانند جنگل را برای درخت ببینند و مطمئنا در SEO نوشتن.

هدف هر صفحه از طراحی سایت خود را مشخص نمایید

ما امیدواریم هدف این صفحه این است که صاحبان طراحی سایت ها را از آنچه گوگل دنبال می کنید اطلاع دهید و چرا در صورتی که رتبه بندی گوگل مورد نظر مورد نیاز باشد، داشتن صفحات طراحی سایت با محتوای طراحی سایت عالی مورد نیاز است. این صفحه همچنین می خواهد نشان دهد که Rouge می تواند یک سرویس ایجاد محتوا طراحی سایت با کیفیت بالا ارائه دهد، در حالی که تمامی تحقیقات مورد نیاز کلمه کلیدی را نیز ارائه می دهد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید