اشتباهاتی که می تواند طراحی سایت شما را خراب نماید؟

 

پروسه طراحی سایت اگر با در نظر گرفتن نکات و اصول خاص همراه نشود نمی تواند کارایی و قابلیت های مورد نظر را داشته باشد بدین منظور می بایست در زمان طراحی وب سایت خود موارد خاص را تبعیت نماییم. طراحی سایت از گام های اساسی در بازاریابی اینترنتی می باشد که در این مفهوم می بایست پروسه طراحی سایت خود را با رعایت استراتژی خاص اجرا نماییم.

 

 

عدم تعیین هدف طراحی سایت

 

تعیین هدف و پلن کسب وکاری که از طراحی سایت خود دارید می تواند گام ها و اقدامات شما را هدفمند نماید. آیا طراحی سایت شما به منظور جذذب مشتریان بیشتر و در راستای بازاریابی اینترنتی می باشد! آیا طراحی وب سایت شما تنها به منظور درج اطلاعات و اطلاع رسانی کاربران می باشد! محصولات و سرویس هایی که در طراحی وب سایت شما رعایت می گردد چه آیتم هایی می باشد! آیا در نظر گرفتن اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت موجب بهبود بازاریابی اینترنتی می گردد. پاسخ به این سوالات می تواند هدفگذاری برای گام ها و اقدامات شما در پروسه طراحی سایت گردد.

 

 

عدم آنالیز وضعیت طراحی سایت موجود

 

اگر شما طراحی سایت را پیش از این اجرا نموده اید به آنالیزی از مشکلاتی که در طراحی وب سایت خود دارید بپردازید و حال در پروسه طراحی سایت جدید خود در جهت رفع آن اقدام نمایید. آنالیزی از وضعیت مطلوبی که مورد انتشار شما است را تحلیل نمایید. وضعیت فعلی طراحی سایت خود ، میزان ترافیک آن ، درصد ترک سایت توسط کاربران ، تایمی که کاربران در طراحی وب سایت شما سپری می نمایند ، منابع ترافیکی که کاربران وارد طراحی سایت شما می گردند ، درصد سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما ، تعداد لینک های داخلی ، تعداد لینک های خارجی و بک لینک ها ، میزان نمایش به کلیک تمام هایی خواهد بود که با دانستن آن می توانید در جهت بهبود و رفع مشکلات فعلی اقدام نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید