اشتباهات سئو در طراحی سایت

 

 

 

 

 

در زمان طراحی سایت خود عدم در نظر گرفتن برخی نکات سئو سایت و بهینه سازی سایت می تواند موجب کاهش کارایی عملکردی طراحی وب سایت شود. دانستن اصول الگوریتم گوگل منجر به این خواهد شد که طراحی سایت خود ار بر تطبیقی از این اصول پیاده سازی نماییم. در ادامه به بیان مواردی که می بایست در طراحی سایت بدان توجه شود خواهیم پرداخت تا طراحی سایت خود را براساس اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت طراحی نمایید.

 

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت

 

موبایل فرندلی بودن طراحی سایت با توجه به افزایش کاربری موبایل و دیگر دستگاه ها در دسترسی به اینترنت، به المانی در طراحی وب سایت تبدیل شده است. الگوریتم موبایل فرندلی گوگل نیز به اهمیت موضوع قابلیت نمایش در موبایل و دیگر دستگاه ها تمرکز می نماید. پس در زمان طراحی سایت به مبحث موبایل فرندلی بودن توجه نمایید و به صورت آنلاین می توانید موبایل فرندلی بودن طراحی وب سایت خود را تست و چک نمایید.

 

 

انتخاب کلمات کلیدی در طراحی سایت

 

انتخاب کلمات کلیدی در راستای اهداف کسب وکاری و طراحی سایت شما انتخاب می گردد. فلذا کلمات کلیدی اصلی طراحی وب سایت خود را انتخاب نمایید و سپس منوها و زیر منوهای خود را براساس کلمات کلیدی چیدمان نمایید تا عملکرد بهتری را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خود داشته باشید.

 

 

کدنویسی قالب طراحی سایت

 

کدنویسی که در طراحی قالب انجام شده است نیز از ایتم های اثرگذار در سئو سایت می باشد. وجود کدنویسی های طولانی و نیز فایل های الحاقی متعدد جاوا و css نیازمند زمانی طولانی تر برای لود خواهد بود که در نتیجه امر اثرگذاری منفی را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت. حداقل کدنویسی ممکن را در طراحی قالب خود درج نمایید و نیز از ایفکت های متعدد که نیازمند فایل های الحاقی خواهد بود خودداری نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید