چگونه محتوا را براساس سئو تهیه نماییم؟

محتوا و بازاریابی محتوا به عنوان المانی در سئو سایت می باشد. حال چگونه محتوای خود را براساس متریک های بهینه سازی سایت فراهم نماییم تا بیشترین اثرگذاری را در سئو وب سایت داشته باشد. محتوای مندرج شده در صفحات طراحی سایت تا زمانی که براساس الگوریتم ها و نکات سئو پیاده سازی نشود نخواهد توانست بر طراحی وب سایت شما عملکرد مثبت را داشته باشد. در ادامه لیستی از این نکات را بیان می نماییم.

 

 

انتخاب کلمات کلیدی در طراحی سایت

 

انتخاب کلمات کلیدی گام قابل توجه در تولید محتوا می باشد. لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کار خود را فراهم نمایید و سپس تیتر اصلی ، تیترهای داخلی را براین اصل  انتخاب نمایید و از کلمات کلیدی خود استفاده نمایید.

 

 

موضوعات مفید در بازاریابی محتوا

 

مباحث و موضوعاتی که برای کاربران جذاب می باشد و کارامد خواهد بود را انتخاب نمایید. موضوعات روز قابل بحث که برای کاربران طراحی سایت شما جذاب می باشد و در جستجو آن هستند را تهیه نمایید. جذب ترافیک به واسط محتوا و نیز ماندگاری بیشتر کاربران به طراحی وب سایت شما مواردی است که به واسط بازاریابی محتوا و تولید محتوای با کیفیت ایجاد می گردد.

 

 

حجم محتوا در طراحی سایت

 

حجم محتوای درج شده در صفحات طراحی سایت خود را با تعداد کلمات مناسب ایجاد نمایید. تعداد 300 کلمه و بیشتر را انتخاب نمایید. محتوای با با کیفیت موردی است که در الگوریتم پاندا گوگل مورد بررسی قرار می گیرد و جزو آیتم های بهینه سازی سایت می باشد.

 

 

کیفیت محتوا در طراحی سایت

 

محتوا به عنوان مطالب که مورد خواندش کاربران قرار می گیرد می بایست با کیفیت و کارایی همراه باشد. مطالب غیر کپی و ناب که در طراحی وب سایت شما قرار می گیرد می تواند نظر کاربران بسیاری را به خود جلب نماید و در کنار آن تاثیرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی وب سایت را خواهد داشت.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید