دلایل اهمیت طراحی سایت موبایل فرندلی

 

گوگل در به روز رسانی جدید خود در الگوریتم هایش، مبحث موبایل فرندلی بودن و نیز طراحی سایت موبایل فرندلی را ملاک قابل توجهی قرار داده است بطوریکه در رنکینگ طراحی وب سایت ها اولویت خاصی برای طراحی سایت های موبایل فرندلی قرار داده است. حال این توجه و تمرکز بر موضوع موبایل فرندلی به چه دلیل می باشد. با تحلیل ها و آنالیزهای بدست آمده درصد کاربران موبایل همراه سیر صعودی را به خود گرفته است و این در حالی است که کاربران کامپیوتر شخصی پیشرفتی نداشته اند و یا در برخی حوزه ها با کاهش همراه بوده اند.

 

 

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست

 

طراحی سایت موبایل فرندلی چیست و به چه معناست. در پاسخ می بایست بیان نمود که نمایش طراحی وب سایت به نحوی که قابلیت تطبیق با دیگر دستگاه ها را داشته باشد را طراحی سایت موبایل فرندلی می نامند. با گسترش بکارگیری اینترنت استفاده از موبایل به عنوان ابزاری برای هدایت کاربران به سمت طراحی سایت بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

 

اثرات طراحی سایت موبایل فرندلی در سئو

 

با توجه به گسترش استفاده از موبایل به عنوان ابزاری برای جستجو و ورود به طراحی سایت ها ، نمایشی از طراحی سایت شما که در موبایل برای کاربران به تصویر کشیده می شود  پر اهمیت می باشد. عدم تصویر مناسب از طراحی وب سایت در موبایل موجب ترک سایت توسط کاربر می شود که این امر تاثیر منفی بر سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت. تجربه کاربران موبایل در طراحی سایت ما مبحث قابل توجهی است که به واسط طراحی سایت موبایل فرندلی میسر می گردد. نحوه چیدمان بخش ها ، منوها ، زیر منوها و دیگر المان های ضروری صفحه موضوعی است که در طراحی وب سایت موبایل فرندلی مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید