استراتژی سئو برای شرکت ها

 

 

 

 

 

تعدادی حدود یک بیلیون طراحی سایت در اینترنت موجود می باشد. حال موتورهای جستجو در صفحات طراحی وب سایت شما جستجو می نمایند و براساس کلمه کلیدی به رنکینگ طراحی سایت ها می پردازند. استراتژی سئو به عنوان راهبری برای رقابت شما می باشد. در ادامه به بیان گام ها و اقدامات سئو در این راستا خواهیم پرداخت.

 

 

بازاریابی محتوا

 

تهیه و انتشار محتوای کارآمد برای کاربر یکی از قدرتمندترین آیتم های سئو می باشد بطوریکه می توانید با تهیه مطالب مورد نیاز کاربر مفهوم بازاریابی محتوا و نیز اهمیت آن را پررنگ تر نماییم.

 

 

آنالیز بک لینک های رقبا

 

بک لینک ها یا همان لینک های خارجی عاملی برای اعتبار بخشی به طراحی وب سایت شما می باشد در این مفهوم ایجاد بک لینک های قدرتمند می تواند بر رنکینگ و بهبود وضعیت سئو سایت شما موثر باشد.

 

 

اصول سئو درون صفحات طراحی سایت

 

اصول سئو که می بایست درون صفحات طراحی سایت پیاده سازی شود می تواند آیتم هایی مانند متاتگ عنوان ، توضیحات ، لینک دهی داخلی ، h1 ، h2 ، و دیگر آیتم ها که می بایست درون طراحی وب سایت تنظیم گردد.

 

 

شبکه های اجتماعی در سئو

 

شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس  ، توییتر ، فیس بوک ، لینکداین که بستری های مناسبی برای بازاریابی محتوا می باشند و نیز همچنین می توانند موجب جذب ترافیک به سمت طراحی سایت شوند اثرگذاری را در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت.

 

 

وب برندینگ طراحی سایت

 

برخی کسب وکارها استراتژی سئو سایت خود را در راستای وب برندینگ قرار می دهند که در این صورت شناساندن برند و نام تجاری شرکت در پروسه کاری شرکت قرار می گیرد. ویدیو مارکتینگ ، درج خبر ، بنر تبلیغاتی آیتم های وب برندینگ طراحی سایت می باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید