چگونه تبلیغات منجر به خرید مشتری می گردد؟

 

 

 

 

 

تبلیغات ها نقش پررنگی را در مارکتینگ کسب و کارها ایفا می نمایند بطوریکه همواره بودجه تنظیم شده ای را شرکت ها برای تبلیغات و به نوعی بازاریابی خود هزینه می نمایند. روش بازاریابی اغلب متناسب با زمینه فعالیت تعیین می گردد. حال طراحی سایت ، در نظر گرفتن اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت ، پروسه برندینگ ، ویدیو مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ تمامی مواردی است که در راستای اهداف بازاریابی و مارکتینگ شرکت ها تنظیم می گردد. بازاریابی اینترنتی در برخی زمینه های کاری با بازخورد خوبی از سمت مشتری همراه بوده است و موجب گرایشات به طراحی وب سایت و نیز پیاده سازی اصول سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت می گردد.

 

 

نقش تبلیغات در مارکتینگ

 

تمامی کسب وکارها برای اینکه خدمات و محصولات خود را به دیگران و افراد بشناسانند نیاز به  تبلیغات و بازاریابی دارند. 90 درصد اطلاعات بصورت مشاهده شدن به افراد منتقل می گردد و این نکته اهمیت تبلیغات را نشان می دهد. حتی ایجاد طراحی سایت و انجام پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت نیز در معنای تقویت دیده شدن می باشد که همان مفهوم تبلیغات را تداعی می نماید.

 

 

نوع تبلیغات در مارکتینگ

 

استراتژی بازاریابی در اولین و مهم ترین گام می بایست جامعه هدف کسب وکار ما را شناسایی نماید. تبلیغات در محیط ها و مکان هایی که جامعه هدف ما نباشند به نوعی اتلاف هزینه و زمان خواهد بود. فلذا مهم ترین گام تعیین جامعه هدف بازاریابی شما می باشد پس از ان محیط هایی که می توانید بیشتر در جامعه هدف مشاهده شوید را تعیین نمایید و تبلیغات خود را لحاظ نمایید. تبلیغات بنری در دیگر طراحی سایت ها ، ایجاد طراحی سایت حرفه ای ، پیاده سازی اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، اشتراک فایل ویدیویی مواردی است که برای تبلیغات و افزایش دیده شدن منظور می گردد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید