گام های سئو on-page در طراحی سایت

چک لیست های سئو که با سری از متریک ها همراه می باشد مورد توجه بسیاری از صاحبان طراحی سایت قرار می گیرد. حال گام هایی که در سئو on-page  می بایست اعمال نماییم چه مواردی می باشد تا در طراحی وب سایت خود اعمال نماییم. در ادامه لیستی از ایتم ها را که می بایست در طراحی وب سایت خود اعمال نماییم تا سئو درون صفحات طراحی سایت موجود باشد را بیان می نمایم.

 

 

کاوش در صفحات سایت

 

موتورهای جستجو به طور مرتب صفحات طراحی سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و صفحات شما را ایندکس نماید تا در نتایج جستجو قرار دهد. این ایندکس نمودن موجب نمایش سایت براساس کلمه کلیدی خاص و یا تیتر موضوعی خاص می باشد که در ارتباط با محتوا درج شده در صفحه می باشد.

 

 

متاتگ ها در طراحی سایت

 

متاتگ توضیحات ، متاتگ عنوان آیتمی می یاشد که برای تمامی صفحات موجود در طراحی وب سایت منظور می گردد. بهینه سازی url صفحات نیز گام دیگری است که صورت می پذیرد. درج کلمه کلیدی در  url صفحات طراحی سایت موجب تقویت بهینه سازی سایت شما شود و اثرگذاری مثبت بر سئو سایت خواهد داشت.

 

بازاریابی محتوا در طراحی سایت

 

بازاریابی محتوا یا همان تولید محتوا به عنوان قلب سئو شناخته می گردد. تولید محتوا که در حوزه کسب وکاری شما باشد می تواند طراحی سایت شما را به دایرکتوری از مطالب در حوزه کلمه کلیدی شما تبدیل نماید. در کنار اینکه هریک از این مطالب می تواند کاربر را به سمت طراحی سایت شما هدایت نماید و فرصت سودآوری را برای شما ایجاد نماید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید