پروسه سئو سایت از ابتدا تا انتها

پروسه سئو سایت دربردارنده گام هایی می باشد که از نقظه آغاز تا زمان شکوفایی  در رشد بازار بازاریابی اینترنتی از بستر طراحی سایت را شامل می شود. هدف و مقصود همواره ابتدایی ترین گام در راستای انجام اقدامات می باشد و آخرین گام حصول نتایج مطلوب و بالندگی در طراحی سایت تجارت الکترونیکی فراهم شده می باشد.

 

 

هدف از انجام پروسه سئو

 

مشخص نمودن هدف و مقصود موجب روشن شدن جهت گیری کسب وکار خواهد شد. اهداف اجرای پروسه سئو در طراحی سایت می تواند مواردی همچون تقویت بازاریابی اینترنتی ، افزایش سودآوری ، افزایش ترافیک و غیره باشد.

 

 

انجام آیتم های سئو درونی

 

فاکتورهای سئو که می بایست درون صفحات طراحی وب سایت انجام شود می تواند آیتم هایی همچون متاتگ عنوان ، متاتگ توضیحات ، لینک دهی داخلی و غیره باشد. انجام سئو on-page با رعایت فاکتورهای سئو که درون صفحات طراحی وب سایت ایجاد می گردد طرح ریزی می شود. فایل .htaccess فایل robots.txt فایل sitemap.xml مواردی هستند که در اصول بهینه سازی سایت مورد لحاظ قرار می گیرند.

 

 

انجام سئو بیرون سایت

 

آیتم های سئو که بیرون از سایت انجام می گیرد بصورت ایجاد لینک های خارجی یا همان بک لینک ها می باشد که به نوعی اعتبار و ارزش را به طراحی سایت شما می بخشد. هر چه طراحی سایت شما از طراحی سایت ها معتبر لینک های معتبرتری دریافت نماید می تواند ارزش و اعتبار بیشتری را به طراحی سایت شما بخشد. 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید