چگونه پروسه سئو را در طراحی سایت خود انجام دهیم؟

 

انجام پروسه سئو سایت با گام هایی همراه می باشد تا بتواند کارایی خود را داشته باشد. سایت های آنلاین بسیاری وجود دارد که می تواند شما را در پروسه سئو راهنمایی نماید. در ادامه به آنالیز تعدادی از سایت های انلاین که می تواند شما را در تحلیل سئو طراحی سایت خود کمک نماید می پردازیم.

 

 

 Fresh Web Explorer

 

اگر شما در طراحی سایت خود محتوا و مطالب یکتا و منحصر به فردی داشته باشید  این محتوا می تواند به مانند لینک و ارتباط دهنده خوبی برای جذب کاربر باشد. در این مقاله به کمک Fresh Web Explorer به شما نشان خواهیم داد که چگونه کلمات کلیدی و عبارات مناسب را برای محتوا و مقالات خود انتخاب نمایید تا به واسط آن بهترین عنوان را برای لینک ها و تیترهای خود انتخاب نمایید.

 

 

Moz's Rank Tracker

 

ابزار Moz's Rank Tracker رنکینگ را برای طراحی وب سایت ها و کلمات کلیدی را بدست می آورد تا در مقایسه های بعدی کمک شایانی نماید. به واسط این ابزار خواهید توانست مناسب ترین کلمات کلیدی را در حوزه کسب وکاری خود را پیدا نمایید که این امر موجب تقویت رنکینگ شما می شود و میزان دیده شدن شما را در موتور جستجو افزایش دهد که موجب جذب ترافیک و کاربران به سمت طراحی وب سایت شما می شود.

 

 

MozBar در آنالیز رقبا

 

نشانه گذاری chima  کمک میکند تا موتورهای جستجو به شناسایی بهتر آنچه در صفحات وب سایت خود وجود دارد بپردازد که به تقویت رتبه بندی نیز منجر میشود.

 

 

حل مشکلات On-Site با تست Crawl

 

درک و شناختن مشکلات سئو برای انجام پروسه سئو وب سایت و بهینه سازی سایت الزامی و ضروری می باشد. تست Crawl در ابزار  mozموجب خواهد شد که شما مشکلات سئو سایت خود را به صورت گزارشی مشاهده نمایید و به حل آن اقدام نمایید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید