چگونگی قراردادن تاثیرگذاران در استراتژی محتوای شما

اولین چیزی که بیشتر مردم زمان شنیدن کلمه تاثیرگذاران فکر می کنند، ارتقا و پیشرفت است. مخاطبین ویژه می توانند دسترسی به هر ایده و محتوا و هر برندی که برای به اشتراک گذاری انتخاب کردند را تقویت کنند. اگر شما زمانی که محصول خود را به اتمام رسانده و آماده رواج دادن نموده اید در استراتژی محتوا فقط و فقط، تاثیرگذاران را قرار دهید، در این صورت پتانسیل بالقوه ای که کارشناسان محترمتان در تیم طراحی سایت دارند را از دست می دهید.

 

 

یافتن مخاطبین طراحی سایت شما

 

با درک واضح و روشنی از نقشی که تاثیرگذاران در استراتژی کلی شما ایفا می کنند، شما آماده شناسایی داوطلبین مناسب خواهید بود. ابزار Countless شما را در یافتن تاثیرگذاران در مقاله های مختلف یاری می کند. اگر شما به دنبال نویسنده ای هستید که بتواند مطالب جذاب بگذارد ابزار ClearVoice به شما در یافتن نویسنده معتبری که روی مطلب ویژه ای تمرکز می کند کمک خواهد کرد. به عنوان مثال شما می توانید تعداد مقالاتی که آن شخص در مورد موضوع ویژه ای نوشته است را ببینید. اگر شما برای تقویت مطالب خود به تاثیرگذاران اجتماعی نیاز دارید ابزار Buzzsumo بهترین ابزار است. با توجه به اهمیت موضوع محتوا در مبحث سئو سایت و بهینه سازی سایت می بایست نکات خاص زیر را در نظر داشته باشید.

بهترین روش برای قراردادن تاثیرگذاراران در استراتژی محتوا ، وارد کردن و درگیر کردنشان در هر مرحله فرآیند طراحی وب سایت است، از جمله:

ایجاد: برنامه ریزی روی اینکه کدام از تاثیرگذاران مفید خواهند بود و نقشی که آنها روی مخاطبان مدنظر و اهداف شرکت ما بازی می کنند.

پیاده سازی: به اشتراک گذاری خلاصه ای با تاثیرگذاران و ایجاد انعطاف پذیری برای تغییری که بر پایه بازخورد تاثیرگذاری است.

اندازه گیری: فاکتور دسترسی تاثیرگذاران بخش مهمی در موفقیت شرکت شماست.

با گذر زمان، یکپارچه سازی و مدیریت روابط تاثیرگذاران اصل دوم خواهد شد و آنها بیشتر شبیه اعضای تیم و شرکا در تیم طراحی سایت به نظر می رسند.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید