با وجود سختی ساختن لینک می دانیم که این تنها راه افزایش ترافیک سایت در نتایج جستجوی گوگل نیست و در اینجا به 12 روش اشاره می کینم:


1-مقاله های باکیفیت: با توجه به نمودار mozcast، شش درصد  از نتایج جستجوی گوگل شامل مقالات باکیفیت است. در حالی که این عدد خیلی عدد بزرگی نیست ولی مقاله های واجد شرایط می توانند پس از قرارگیری، آمار ترافیک سایت را تا 10% نیز افزایش دهند.


2-افزایش رضایت کاربر: یکی از راههای افزایش رتبه بندی گوگل تجربه ای است که از بازدیدکنندگان سایت حاصل می شود. گوگل وقتی می بیند بازدیدکننده در نتایج جستجو بر روی سایتی کلیک کرده و بازگشتی از سایت به صفحه نتایج نداشته، پی به رضایت بازدیدکننده از سایت می برد.


3-بیشتر بودن توضیحات سایت در نتایج جستجو گوگل (snippet): دو مورد از 4 نوع مارک آپ ها برای افزایش کلیک تالیف و ویدیو است.


4-بهینه سازی وب سایت با ویدیو: وجود ویدیو و عکس نویسنده در توضیحات سایت چشم بیننده را مستقیم به این سایت در نتایج گوگل سوق می دهد.


5-نویسندگی گوگل: فاکتورهای زیر در انتخاب عکس مناسب نویسنده، ملاک است.
• استفاده از چهره واقعی
• عکسی با کیفیت بالا
• توجه به خواسته های مخاطب سایت: مثلا مخاطبین نوجوان سایت دیزنی علاقه ای به عکس شخصی با لباس رسمی ندارند.


6- بهبود سرعت سایت: سرعت سایت یکی از معدود عوامل رتبه بندی است. البته اهمیت این موضوع در دستگاه های هوشمند مخصوصا موبایل بیشتر است.


7-بهینه سازی سایت برای گوشی های هوشمند: طراحی سایت responsive (واکنش گرا)


8-گسترش مخاطبان بین المللی خود: گاهی فرصت های ظاهر شدن در نتایج بین المللی که رقابت کمتری در آن هست، مهمتر از ماندن در مرزهای خود است.


9-حاشیه نویسی با google+: بهترین روش برای سود بردن از این شیوه، گسترش شبکه google+ تان و به اشتراک گذاری محتوا در آن به طور مرتب است.


10-بهبود (snippet): تا دو سال گذشته، گوگل حداکثر طول عنوان تگ را که وابسته به تعداد کاراکتر بود تغییر داد و مبنا را تعداد پیکسل استفاده شده (در حدود 500 پیکسل در طول قرار داد). ولی چون تعیین 500 پیکسل در عنوان های طولانی سخت است، بهترین توصیه را در قراردادن 60تا 80 کاراکتر در عنوان دید.


11-بروزسانی مطالب: وب سایتهایی که هرگز محتوای جدید اضافه نمی کنند و یا محتوای سایت های خود را بروز نکرده و قدیمی نگه میدارند در نتایج جستجوی گوگل عقب می مانند.


12-ادامه سئو سایت: عواملی چون ایندکس شدن مطالب، خزنده ها، محتوای تکراری، معماری و طراحی وب سایت، جستجوی کلمات کلیدی، لینک های داخلی و بهبود کیفیت تصویر و هزاران عامل دیگر که می توانند رتبه بندی را تغییر دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید