استراتژی لینک سازی داخلی چگونه موثرتر خواهد بود؟

لینک سازی داخلی که به معنای ایجاد ارتباط میان صفحات موجود در طراحی سایت می باشد اثرگذاری مثبت خود را در سئو سایت خواهد داشت. شاید در اغلب طراحی سایت ها دیده باشید که لیستی از مهم ترین صفحات موجود در طراحی وب سایت را لینک نموده اند و تاثیر بسیار مثبتی در تجربه کاربر خواهد داشت زیرا که به راحتی به صفحات مورد نیاز خود می توانند دسترسی داشته باشند. در ادامه می خواهیم به تحلیلی در خصوص لینک های داخلی موجود در طراحی سایت بپردازیم.

 

 

لینک سازی داخلی چه زمانی مناسب خواهد بود؟

 

اگر طراحی سایت شما صفحات متعددی را دارا می باشد پس بدیهی است که وجود لینک های داخلی می تواند کمک بسیاری در هدایت کاربران به صفحه طراحی سایت مورد نظر آنها گردد. ارتباط دادن صفحات به گونه قابل فهم یا همان ایجاد مجموعه و زیر مجموعه نیز لینک سازی داخلی مناسبی خواهد بود. دسته بندی از مطالب و موضوعات می تواند جهت گیری مناسبی را در لینک سازی داخلی و نیزز ارتباط میان صفحات ایجاد نماید. برای مثال دسته بندی از آیتم ها براساس شهر ، کشور ، محتوا می تواند کاربران را به صفحه مورد نظر آنها هدایت نماید.

 

 

تحلیل طراحی سایت رقبا

 

رقبای شما در صفحات طراحی سایت خود چه دسته بندی و چه نوع لینک سازی داخلی را اجرا نموده اند. تحلیل نوع لینک سازی می تواند می تواند شما را راهنمایی موثری نماید.

 

 

لینک سازی داخلی در محتوا

 

نوع دیگر لینک سازی داخلی در محتوا می باشد که به واسط کلمه کلیدی خاص و یا تیتر موضوعی خاص صفحات طراحی سایت را به هم متصل می نماییم. این نوع ارتباط دادن علاوه بر اینکه مورد توجه کاربر قرار می گیرد به واسط موتورهای جستجو ایندکس می گردد و هر بار تکرار به واسط لینک می تواند اهمیت موضوعی آن کلمه کلیدی را در طراحی سایت شما نشان دهد و در واقع اثرگذاری را در بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت خواهد داشت.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید