ایجاد اعتماد برای مخاطبینی که در آینده مشتری بالقوه خواهند شد، یکی از اهداف بازاریابی محتوا در طراحی سایت است. مردم بیشتر خرید خود را از صاحبان مشاغل آشنا و مورد اعتماد انجام می دهند، بنابراین آشنایی و انس موجب اعتماد می شود.

1-اساس را روی سایت خود قرار دهید:

بهترین مطالب و محتواها را در سایت خود منتشر کنید. با رسانه های اجتماعی پیغام های شما به سرتاسر جهان منتقل می شود ولی سعی شود که این رسانه ها تنها کانالی باشد برای برگرداندن نگاه ها به سمت سایت خودتان.

2- به مشتریان خود کمک کنید:

اگر مخاطبین در مورد زمینه کاری شما پرس و جو کنند و شما در طراحی وب سایت خود و تولید محتوا بر روی تبلیغ محصول تمرکز کنید، در این صورت اعتمادی حاصل نمی شود،. شما می توانید با راهنمایی و کمک به برطرف شدن ابهامات مخاطب موجب جلب اعتماد آنها شوید.

3-آنچه که مردم می خواهند بخوانند بنویسید، نه آنچه خود می خواهید:

برای کسب موفقیت در بازاریابی محتوا، ملاک قراردادن عدم نگارش درباره خود و شرکت و محصولاتش و تبلیغ شرکت و نگارش در مورد خوانندگان و آنچه می خواهند بخوانند را یک اصل بدانید.

4-ارجاع به اعتبار کسب و کار

 

5- ایجاد محتوا برای همه طیف از خوانندگان :

شما می توانید با ایجاد مطالب و محتواهایی که اهداف خوانندگان را تامین می کند باعث جذب مخاطبین و انتشار مطالبتان در میان دوستان آنها باشید. بهترین شیوه در بازریابی محتوا، برای جذب مخاطب خود کشف نیازها و حل مشکل اوست. به عنوان مثال صاحب بنگاه املاکی را در نظر بگیرید که به جای تبلیغ روی ملک خود سعی در معرفی بهترین مدارس در محل برای مشتری که صاحب فرزند است می نماید.

6-محتوا بیشتر از لینک وجود دارد:

در مبحث سئو سایت و بهینه سازی وب سایت ها، ساخت لینک مقوله بسیار مهمی است ولی از آنجا که در یک سایت حجم محتوا بیش از لینک است، می توان به اهمیت محتوا و ایجاد اعتماد در مخاطبین پی برد. البته نمی توان تاثیر تعداد بازدیدهای حاصل از لینک های خارجی را در سئو وب سایت انکار کرد.

7-فراموش نکردن بازاریابی:

تا اینجا در مورد ایجاد محتوا صحبت شد، در حالی که ارتقا محتوا نیز اصل مهم دیگری در بازایابی محتواست. بهبود و ارتقا محتوا به مرور حاصل می شود.

8-اهمیت ارتباطات

9-همانند یک ناشر فکر کنید:

سایت خود را برای متعهد کردن و سرگرم کردن و مطلع کردن به کار برید.

10-استفاده از سایت های دیگر برای پی بردن به محتواهای درخواستی مردم:

شما با خواندن مطالب خوب دیگر در زمینه کاری خود، می توانید مقاله ای مشابه در این زمینه بنویسید و اکیدا توصیه به کپی نکردن مطلب می شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید