چرا استراتژی لینک سازی به تنهایی کافی نمی باشد؟

اگرچه بسیاری افراد فکر می نمایند به واسط لینک سازی خارجی و یا خرید بک لینک می توانند پروسه سئو را اجرا نمایند اما در عمل پروژه هایی که تنها بر روی ایجاد لینک سازی تمرکز نموده اند با شکست روبه رو شده اند. اما حقیقت امر این است که آیتم های سئو تنها به لینک سازی خارجی که در بیرون طراحی سایت است مختصر نمی شود و المان های موجود در صفحه طراحی وب سایت و نیز محتوا بسیار اثرگذار می باشند.

 

 

آیا بک لینک به تنهایی موجب سئو می شود؟

 

سئو از آیتم هایی تشکیل شده است که درون صفحه طراحی سایت پیاده سازی می گردند و عدم در نظر گرفتن آنها می تواند انجام سئو را غیرممکن ساخت. کلمات کلیدی که برای طراحی سایت خود انتخاب می نماییم و تکرار آن در صفحات سایت و نیز محتوا یکی از مواردی است که بدون انجام آن سئو غیر ممکن خواهد گردید. اگرچه لینک های خارجی و بک لینک ها اعتبار دهنده به طراحی سایت شما می باشد اما بدون اعتبار دهنده هایی در درون صفحات طراحی وب سایت مندرج می گردد تاثیرگذاری موثر خود را از دست خواهند داد.محتوای انتشار یافته در صفحات طراحی سایت شما موجب جلب نظر کاربران می گردد و ترافیک را به سمت سایت هدایت می نمایند. کاربران به واسط جستجو تیترهای خود به طراحی سایت شما منتقل می گردند و به نوعی با برند و کسب وکار شما آشنا می شوند.

گرافیک سایت و نمای ظاهری طراحی سایت شما نیز آیتمی است که در اولین نگاه مورد دید کاربران قرار می گیرد و موجب خواهد شد که کاربر تمایل به ماندن در سایت و نیز مشاهده دیگر صفحات طراحی وب سایت نشان دهند. تجربه کاربر و یا همان کاربر پسند بودن سایت آیتم اثرگذاری در سئو می باشد که امروزه آنالیزی از رفتار کاربران توسط گوگل انجام می گیرد.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید