بنابر سخنرانی جدید نماینده گوگل در یک کنفرانس، گوگل قصد تنبیه و مجازات سایتهایی را که به طور افراطی شیوه های بهینه سازی سایت را در طراحی سایت به کار برده اند، را دارد. برای اجتناب از این نوع مجازات موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

اگر پیشاپیش این تغییرات را اعمال ننماییم متقبل زحمات و ضررهای بسیاری از بابت جریمه ای که گوگل خواهد کرد می شویم.

مورد اول عنوان ها است که باید معتبر و صحیح باشد.

مورد دوم دستکاری و تغییر لینکهای داخلی است. در مبحث طراحی وب سایت و سئو سایت می دانیم که ابتدا لینکهای anchor text شمارش شده و تنها یکی از آنها ارزش صفحه را تصویب نموده و عبور می دهد. وجود لینکهایی که مکررا به صفحه های یکسان با anchor یکسان لینک شده اند در مبحث بهینه سازی وب سایت غیرمفید بوده و باعث کاهش رتبه سایت و شناخته شدن آن به عنوان سایتی با صفحات بیهوده و هرزنامه است. در عوض می توانید با تغییرات مفید و منطقی در لینک به صفحات به حل این مشکل بپردازید. بهتر است لینک داخلی را به صفحاتی از سایت خود که لزوم به دیده شدن دارند قرار دهید.

مورد سوم لینکهایی است که فوتر سایت را اشغال کرده اند. اغلب کثرت کلمات کلیدی در فضای محدود فوتر مانع از راحت خوانده شدن شده، با عریض تر کردن فوتر سایت زمان طراحی سایت و یا گذاشتن لینک صفحاتی از سایت که مایل به دیده شدنشان هستیم به صورت گزینه هایی در منوی سایت این مورد را نیز حل می نماییم.

مورد چهارم مسدود شدن محتوای سایت توسط موتورهای جستجوست. تاکید بر محتوای خوب برای جذب مخاطب و معرفی و انتشار سایت توسط مخاطبین پیگیر روش موثرتری در افزایش رتبه و سئو وب سایت به شمار می رود.

مورد پنجم لینک خارجی از سایت های تنبیه شده است.به دلیل تشخیص سخت این مشکل بهتر است همیشه از سایت های معتبر جهت لینک گذاری استفاده شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید