چگونه ترافیک محتوای خود را افزایش دهیم

تولید محتوا و انتشار آن در صفحات طراحی سایت شما به منظور جذب ترافیک و کاربر می باشد و تا زمانی که مورد مطالعه افراد قرار نگیرد کارایی خود را نخواهد داشت. اغلب کاربران شما به واسط جستجو تیتر خاص در موتور جستجو به محتوای موجود در صفحات طراحی سایت شما هدایت می گردند. در واقع اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت کمک در نمایش لینک صفحات شما در موتور جستجو می شود. اما چگونه می توانید ترافیک را به سمت محتوای انتشار یافته در طراحی سایت خود جذب نمایید.

 

 

قابلیت اشتراک گذاری محتوا

 

قابلیت به اشتراک گذاری توسط کاربر موجب خواهد شد که کاربران پس از مطالعه محتوا ، اگر تمایل به اشتراک آن داشته باشند به راحتی با کلیک بر روی لینک به اشتراک بگذارند. امکان به اشتراک گذاری در گوگل پلاس، فیس بوک، لینکداین، توییتر و غیره آیتم هایی هستند که در کنار هر محتوا می توانند درج گردند و افراد در صورت تمایل به راحتی در صفحه پروفایل خود اشتراک بگذارند.

 

 

سئو فرندلی بودن طراحی سایت

 

در نظر گرفتن آیتم های سئو در معنای بهره گیری از موتور جستجو می باشد که به واسط جستجو کاربران به صفحه شما هدایت می شود. در واقع پیاده سازی اصول سئو وب سایت در معنای در خدمت گیری گوگل به عنوان قدرتمندترین بازاریاب می باشد. سئو فرندلی بودن محتوا می تواند به واسط درج نمودن تیترهای مناسب، استفاده از کلمات کلیدی خاص ، عدم کپی بودن محتوا و غیره ایجاد گردد.

 

 

شبکه های اجتماعی

 

شبکه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین محیط ها برای جذب ترافیک می باشند زیرا که میلیون ها کاربر را در خود جذب نموده است. انتشار محتوا و نیز درج لینک آن می تواند موجب هدایت کاربر شود و در واقع هدایت گر کاربران به سمت طراحی سایت می شود.  فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکداین ، توییتر از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی می باشند که کاربران بسیاری را در خود جمع نموده اند.

 

 

آنالیز رفتار کاربران

 

رفتار کاربران طراحی وب سایت خود را به واسط ابزار گوگل آنالیز تحلیل نمایید. کاربران شما چه صفحاتی از طراحی وب سایت شما را بازدید می نمایند. آیا محتوای شما مورد مطلوب کاربران شما می باشد و یا اینکه پس از ورود ، سایت شما را رها می نمایند. آنالیز رفتار کاربران می تواند در جهت بهبود تجربه کاربر در طراحی سایت شما شود و نیز سودمندی مطالب خود را ارزیابی نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید