آنالیز کاربر پسند بودن طراحی سایت چگونه خواهد بود؟

آیا طراحی سایت شما کاربر پسند می باشد و می تواند موجب افزایش سودآوری شما شود. نت مارکتینگ با هدف قرار دادن محیط اینترنت، به دنبال جذب کاربر می باشد. اما چگونه می توان آنالیزی از کاربرپسند بودن طراحی وب سایت خود را بدست آوریم. آیا کاربران پس از ورود به سایت شما دچار سردرگمی می شوند ؟ آیا مطالب ما سودمندی لازمه را دارد. پاسخ به تمامی به سوالات می تواند در بهبود عملکردی طراحی سایت شما موثر باشد.

 

 

نصب آنالیزگر بازدیدکنندگان

 

نرم افزارهای آنالیزگر می تواند رفتار کاربران طراحی سایت شما را مورد تحلیل قرار دهد. تعداد صفحات بازدید شده ، تایمی که کاربر در طراحی سایت شما کاوش می نماید، دستگاه انتخابی کاربر  برای ورود به طراحی سایت شما و آیتم های دیگر را نمایش دهد که می تواند تحلیلی از وضعیت عملکردی طراحی وب سایت شما باشد. گوگل آنالیز ابزار قدرتمندی بدین مقصود می باشد که تحلیل رفتار کاربران را به نمایش می گذارد. گوگل وب مستر نیز اطلاعاتی از قبیل اینکه طراحی سایت شما به واسط چه کلمات کلیدی در نتایج جستجو به نمایش گذاشته شده است و نیز تعداد کلیک آنها چقدر بوده است می تواند کمکی به مدیریت سایت نماید.

 

برخی سیستم های مدیریت محتوا مانند برخی سیستم های rss خوان و نیز برخی سیستم های آگهی ، تعداد کاربران و بازدید کاربران سایت را به نمایش می گذارند. دانستن تعداد کاربران و بازدید کنندگان سایت موجب خواهد شد که در جهت تقویت و یا بهبود عملکردی طراحی وب سایت خود اقدام نمایید. اصول سئو سایت که موجب نمایش لینک سایت در نتایج جستجو می شود، از قدرتمندترین بسترهای ورودی کاربران می باشد و ملاک قرار دادن آیتم های بهینه سازی سایت کمک شایانی نماید. برخی سایت های آنلاین مانند سایت الکسا نیز تحلیل و آنالیزی از ترافیک سایت دارد. کلمات کلیدی که به واسط آن طراحی سایت شما به نمایش گذاشته می شود ، درصد کاربرانی که سایت شما را ترک می نمایند ، درصد بازدیدکنندگان سایت شما و دیگر المان ها منظور می گردد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید