چگونه سایت پولسازی را طراحی نماییم!

 

 

 

 

 

افراد از طراحی سایت خود مقاصد مختلفی را دارند اما شاید یکی از برجسته ترین این اهداف کسب درآمد و طراحی وب سایت پولساز می باشد که اهداف اقتصادی و مالی را برای صاحب سایت بدنبال خواهد داشت. اما چه فاکتورهایی موجب شده است که سایتی بتواند برای مالک خود کسب درآمد نماید به عبارتی چه آیتمی موجب موفقیت برخی سایت ها در زمینه تجارت الکترونیکی شده است. در ادامه لیستی در این خصوص فراهم نموده ایم.

 

 

سئو

 

بسیاری از طراحی سایت ها موتورهای جستجو را به عنوان بازاریابان اینترنتی خود انتخاب نموده اند و با پیاده سازی اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت رنکینگ و نمایش سایت خود را در نتایج جستجو بهبود می نمایند و به واسط این امر کسب درآمد و سودآوری را بدست می آورند. کاربران بسیاری برای رفع نیاز خود از موتور جستجو گوگل به واسط کلمات کلیدی استفاده می نمایند و حال تمرکز بر روی بهینه سازی وب سایت در کلمه کلیدی خاص می تواند کاربران و نیز مشتریان را به سمت سایت هدایت نماید.

 

 

بدست آوردن ترافیک

 

بدست آوردن ترافیک به معنای ورود کاربران متعدد می باشد که هر یک می تواند مشتری برای کسب وکار شما باشد. حال روش های جذب ترافیک برای طراحی سایت می تواند متعدد باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی ، سئو و غیره مواردی در کسب ترافیک می باشد.

 

 

اعتماد کاربران به سایت

 

تجارت الکترونیکی موفق نیازمند جلب حس اعتماد کاربران می باشد. این حس اعتماد می تواند به واسط درج اطلاعات تماس مانند شماره تلفن ، آدرس و غیره ایجاد گردد ودر غیر اینصورت کاربر نمی تواند اعتماد کافی را به سایت شما داشته باشد و در نتیجه شاید حاضر به انجام تراکنش و معامله با شما نگردد.

 

 

وب برندینگ

 

وب برندینگ به عنوان برندسازی در محیط اینترنت می باشد که می تواند ترافیک و نیز مشتریان را به سمت طراحی سایت شما جلب نماید. اقداماتی که در راستای وب برندینگ انجام می گیرد مواردی همچون سئو ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بنرهای تبلیغاتی ، بازاریابی محتوا ، ویدیو مارکتینگ و غیره باشد.

 

 

متمایز بودن نسبت به رقبا

 

طراحی سایت شما چه ویژگی های خاصی دارد که نسبت به دیگر طراحی وب سایت ها متمایز باشد. محتوای ویژه و یکتا، خدمات ویژه ، کالای خاص، هزینه خدمات پایین تر، تمامی مواردی است که می تواند شما را نسبت به دیگر رقبا متمایز نماید و افراد را به گرفتن خدمات از شما متمایل نماید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید