4 روش برای بهبود کیفیت محتوا

چگونه می توان کیفیت محتوای خود را بهبود بخشیم. در واقع کاربرپسند بودن محتوا فاکتوری است که در سئو محتوا مورد توجه قرار می گیرد. داشتن پنج محتوا و مطلب با کیفیت در طراحی وب سایت خود، می تواند اثرگذاری بیشتری از 50 محتوای بی کیفیت و یا کپی را در سئو سایت و بهینه سازی سایت داشته باشد. در واقع بیشتر به کیفیت محتوا می بایست توجه گردد تا به کمیت و تعداد آن. در ادامه به بیان نکاتی که موجب افزایش جذابیت محتوا خواهد شد می پردازیم.

 

محتوا را شخصی سازی نمایید

 

شخصی سازی محتوا در معنای یافتن عناوین مورد پسند کاربر می باشد . کاربران شما به دنبال چه مفاهیمی می باشند و حال این امر را ملاکی در زمان تولید محتوای خود قرار دهید. لیستی از تیتر موضوعاتی که مورد نیاز کاربر می باشد را تهیه نمایید و سپس محتوای خود را در این زمینه تولید نمایید و بدانید که جذب کاربر را خواهید داشت.

 

 

تولید تبلیغات جذاب

 

تبلیغات جذابی را در خصوص رضایتمندی کاربران خود تولید نمایید. سایت های پرترافیک می توانند هدایتمندی مناسبی را برای طراحی سایت شما تولید نمایند. درج بنرهای تبلیغاتی زیبا که نظر کاربران را به خود معطوف نماید و از گرافیکی ظاهری زیبایی برخوردار شود، آیتمی در این خصوص می باشد.

 

 

بهبود رنکینگ جستجو محلی خود

 

در برخی کلمات کلیدی جستجو محلی فاکتور بسیار مهمی می باشد. رستوران ها ، مراکز خرید ، هتل و غیره مواردی از این قبیل می باشد. حال از این رو درج نمودن موقعیت مکانی مانند نام کشور و شهر می تواند رنکینگ شما را در جستجوهایی که براسسا موقعیت می باشد کمک بسیاری نماید.

 

 

تیتر موضوعات کارآمد

 

تیتر موضوعات کارآمد که نیازمندی کاربران را رفع می نماید را در نظر داشته باشید. به روزترین مباحث و موضوعات موردی است می تواند برای کاربران بسیار مطلوب باشد و در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما اثرگذار می باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید