چگونه ssl را در طراحی سایت خود پیداسازی نماییم؟

 

 

 

 

 


پیشرفت کسب وکار اینترنتی و تجارت الکترونیکی که در بستر طراحی سایت صورت می پذیرد وابسته موضوعی با عنوان امنیت الکترونیکی و استفاده از پروتکل های امنیتی می باشد که زمینه ساز پرداخت الکترونیکی می باشد. پروتکل ssl در معنای لایه سوکت امن، امنیت لازمه برای انجام پرداخت اینترنتی را در بستر طراحی وب سایت شما ایجاد می نماید و نیز در کنار آن به گفته خود گوگل اثرگذاری در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

 


نصب پروتکل ssl در سایت


کاربران طراحی سایت شما برای انجام تراکنش نیازمند اعتماد و حس اطمینان می باشد که پروتکل لایه سوکت امن اعمال می نماید. امنیت وب سرور SSL از دو نوع احراز اصالت ایجاد می گردد. می توانید از گواهینامه سرور استفاده نمایید که احراز اصالت سایت شما را به کاربر می دهد. استفاده از گواهینامه شخص ثالث (CA) که می تواند هویت وب سرور شما را تایید نماید.


به منظور تصدیق گواهینامه سرور SSL می بایست گواهینامه شخص ثالث CA را بدست آوردید. به منظور بدست آوردن گواهینامه می بایست یک CSR تولید نمایید. CSR در واقع گواهینامه ایست که شما بر روی سرور خود قرار می دهید و به طور واضح، یک پیغام متنی رمزنگاری شده می باشد که به واسط کلید عمومی و خصوصی رمزنگاری شده است.


به منظور ایجاد CSR مراحل زیر را اجرا نمایید.
به کنسول مدیریتی مایکروسافت IIS ((MMC دسترسی پیدا نمایید. بر روی My Computer راست کلیک نمایید و سپس بر روی Manage کلیک نمایید. کنسول مدیریتی مایکروسافت باز می شود. حال گزینه Services and Application را باز نمایید.
سایتی که می خواهید گواهینامه سرور را بر روی آن نصب نمایید را انتخاب نمایید.
بر روی تب Directory Security کلیک نمایید.در بخش Secure Communications بر روی Server Certificate کلیک نمایید. سپس next را برای ادامه پروسه بزنید.
Create a New Certificate را انتخاب نمایید و next را کلیک نمایید.
Prepare the request now را انتخاب نمایید و next را کلیک نمایید.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید