دلایل پنالتی شدن سایت

 

 

 

 

شاید شنیده باشید که گوگل اقدام به پنالتی نبودن برخی طراحی سایت ها می نماید که در نتیجه امر، پایین آمدن رنکینگ و یا حذف کلی از نتایج جستجو گوگل را منجر می شود. اما چه مواردی منجر می شود که گوگل به پنالتی نمودن طراحی وب سایت شما اقدام نماید. در ادامه لیستی از آیتم ها که موجب پنالتی شدن سایت می گردد را بیان می نماییم.

 

 

خرید لینک

 

خرید بک لینک از سایت های معتبر یکی از مواردی است که توسط بسیاری از صاحبان طراحی سایت انجام می گیرد. گوگل پس از ایندکس نمودن لینک، اعتبار را به سایت شما خواهد بخشید اما اگر لینک از سایت برداشته شود اثر منفی را برای اعتبار شما و سئو بدنبال خواهد داشت. حال اگر خرید بک لینک های شما در حد بالایی  باشد در صورت برداشته شدن اثرگذاری بسیار منفی در اعتبار شما خواهد داشت و حتی موجب پنالتی شدن سایت شما می گردد.

 

 

محتوای کپی شده

 

محتوای کپی اعتبار منفی را به سایت شما می بخشد . اگر این محتوای کپی در حجم بالا باشد می تواند پنالتی شدن طراحی سایت شما را منجر شود.

 

 

صفحات 404

 

اگر تعداد صفحات با مشکل 404 در طراحی وب سایت شما بالا باشد گوگل با مشکل عدم نمایش صفحات بسیاری روبه رو می شود که به عنوان فاکتور منفی با آن برخورد می نماید و یا حتی اقدام به پنالتی نمودن و de-index نمودن  طراحی سایت شما می نماید.

 

 

بک لینک از سایت های خارجی

 

اگر بک لینک های شما از سایت های بی کیفیت خارجی و در حجم بالا باشد نوعی اعتبار بخشی را به بهینه سازی سایت شما خواهد بخشید.

 

 

تکرار بی رویه کلمه کلیدی

 

تکرار بی رویه کلمه کلیدی علاوه بر اینکه از نظر کاربرپسندی سایت مورد چالش قرار می گیرد، موجب خواهد شد که گوگل اعتبار منفی بخشد و یا حتی به پنالتی نمودن سایت که با افت رنکینگ همراه است را انتخاب نماید.

 

 

فروش لینک

 

برخی سایت های معتبر به فروش لینک اقدام می نمایند با سودآوری اقتصادی برای آنها داشته باشد اما در نتیجه امر پایین آمدن رنکینگ و بهینه سازی وب سایت را منجر می گردد.

 

 

لینک های پنهان

 

لینک های پنهان یا همان بک لینک هایی که به واسط کدنویسی هم رنگ بک گراند درج شده اند و از دید کاربر پنهان می باشند نیز موردی دیگر است که در سئو اثرگذاری منفی خود را خواهد داشت . افت بپرنکینگ و پنالتی شدن طراحی سایت را دنبال دارد.

 

 

محتوای پنهان

 

محتوایی که به هردلیلی پنهان می باشد و کاربر نخواهد دید نیز به عنوان فاکتور منفی در سئو می باشد.

 

 

سایت DOWN  شده

 

وقتی سایتی به هر دلیلی down می شود و قابل نمایش نمی باشد هم کاربر ، هم وب مستر و هم موتورهای جستجو ناراحت خواهند شد و به افت رنگینگ اقدام می نمایند و یا حتی موجب de-index شدن سایت می گردند.

 

 

سرعت پایین سایت

 

سرعت پایین لود صفحه طراحی سایت نیز فاکتوری برای افت رنکینگ خواهد بود.

 

 

نظرات اسپمی

 

نظرات اسپمی در حجم بالا که با درج لینک همراه می باشد نیز موردی دیگری در پنالتی شدن و پایین آمدن رنکینگ سایت خواهد بود.

 

 

لینک سازی در مدت کوتاه

 

ایجاد بک لینک در مدت زمانی کوتاه و در حجم بالا، موجب غیرطبیعی بودن ساختار لینک سازی خواهد بود

  

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید