آموزش طراحی وب سایت


نحوه قرار دادن وب سایت در اینترنت و مدیریت وب سایت یکی از مهم ترین موارد پس از طراحی وب سایت است که یک طراح سایت می بایست بداند . ساخت سایت تان را طوری انجام دهید که کاربران بتوانند وب سایت را به همان صورت که طراحی نموده اید مشاهده نمایند. این نکته را به یاد داشته باشید  که هیچ ضرورتی وجود ندارد که فضای وب سایت مورد استفاده تان را از ISP خود دریافت نمایید . CSS و HTML دو مورد از زبان های طراحی وب سایت می باشند که هر طراح وب سایت می بایست تسلط کامل بر آن دو داشته باشد .


کاربرد CSS چیست ؟


واژه CSS مخفف شده عبارت Casecade Style Sheets است . از زبان برنامه نویسی CSS برای استایل دهی اصولی به صفحات طراحی سایت استفاده می گردد . برای داشتن یک وب سایت تاثیرگذار ، بهینه و سئو ، HTML و CSS را در کنار یکدیگر بیاموزید . زبان برنامه نویسی CSS قابلیت پیاده سازی پیچیده ترین قالب های طراحی شده را دارد . این زبان برنامه نویسی در سرعت لود صفحات طراحی سایت نیز بسیار تاثیر گذار می باشد . زبان برنامه نویسی CSS بیشتر در راستای ساخت ظاهر زیبا ، ساخت پس زمینه ، رنگ بندی فونت ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.


کاربرد HTML چیست ؟


واژه HTML مخفف شده عبارت Hyper Text Markup Language است. برای فراگیری HTML می بایست با برچسب ها آشنایی پیدا کنید زیرا هر یک از آن ها کاربرد خاص به خود را دارند و دستورات مربوط به خود را به مرورگر اعلام می نمایند . با یادگیری HTML و فراگیری تکنولوژی های طراحی سایت  قادر به طراحی وب سایت کاربردی خواهید بود .  زبان HTML یکی از زبان های برنامه نویسی مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت می باشد . حال اگر بخواهیم زبان نشانه گذاری HTML را به طور کلی تعریف کنیم می توانیم بگوییم HTML یک زبان نشانه گذاری برای توصیف صفحات وب سایت است و متشکل از مجموعه ای از تگ ها می باشد. زبان HTML اساس و پایه طراحی وب سایت و برنامه نویسی محسوب می شود .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید