4 ترفند برای حفظ رتبه وب سایت در نتایج موتور های جستجو


پس از به دست آوردن رتبه ای مناسب در موتور های جستجو ، حفظ این جایگاه بسیار مهم می باشد . اساس هر تجارت الکترونیکی ، ایجاد منبعی ثابت برای ترافیک وب سایت می باشد . در ادامه با ترفند هایی آشنا می شوید که با رعایت آن ها می توانید رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجوگر حفظ نمایید .


1) به روز رسانی وب سایت به طور مداوم :


یکی از روش های موثر در حفظ رتبه وب سایت ، وجود محتوای با کیفیت و به روز می باشد . به روز بودن مطالب وب سایت بخشی از الگوریتم سئو و بهینه سازی وب سایت در موتور های جستجو می باشد . امروزه مقالات متنی طرفدار چندانی ندارند و کاربران جذب مقالاتی که دارای ویدئو و تصاویر مرتبط با مقاله می باشند ، می شوند . رعایت این نکته در طراحی وب سایت موجب کاربردی شدن وب سایت شما و تشویق کاربران به لینک دادن به سایت شما خواهد شد .


2) تولید بک لینک های مفید و سود آور :


لینک هایی که از دیگر وب سایت ها به سایت شما داده می شود را اصطلاحا بک لینک می نامند . یکی از اشتباهات رایج در بین بازاریابان اینترنتی ، توجه بیش از اندازه به کمیت بک لینک ها و عدم توجه به کیفیت آن ها می باشد . تولید حجم بسیار زیاد بک لینک در سئو وب سایت شما تاثیری منفی به جای خواهد گذاشت زیرا موتور های جستجو گر به آسانی آن ها را شناسایی کرده و رتبه شما را در نتایج جستجو پایین خواهند آورد .

4 ترفند برای حفظ رتبه وب سایت در نتایج موتور های جستجو


3) ساخت اکانت در رسانه های اجتماعی :


هنوز مساله تاثیر حضور یا عدم حضور در رسانه های اجتماعی در سئو وب سایت مورد ابهام می باشد اما پر واضح است که رسانه های اجتماعی نظیر توییتر ، لینکدین و فیس بوک در موتورهای جستجوگر از رتبه بالایی برخوردار می باشند . اشتراک گذاری مطالب و مقالات وب سایت در رسانه های اجتماعی باعث می شود کاربرانی که مطلب را پسندیده اند ، آن را به اشتراک بگذارند و از این طریق تعداد بازدیدکنندگان وب سایت تان افزایش خواهند یافت .


4) بالا بردن سرعت صفحات وب سایت :


مدت هاست سرعت بارگذاری یک وب سایت جزء مهم ترین عناصر در سئو سایت می باشد . اما هنوز هم وب سایت های بسیاری وجود دارند که سرعت مناسبی به خصوص در تلفن های همراه برخوردار نمی باشند . این امر در بهینه سازی وب سایت تان به شدت مضر می باشد . با فشرده سازی تصاویر موجود در طراحی سایت ، تهیه هاست قابل اعتماد و پر سرعت و استفاده از یک شبکه شبکه تحلیل مناسب می توانید سرت وب سایت خود را افزایش دهید .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید