نکاتی با اهمیت و ضروری در طراحی سایت های جدید(بخش اول) 


برای دستیابی به نتایج خوب و بهتر در بازار امروز دنیای اینترنت که رقابتی فشرده در آن وجود دارد، انتخاب راه هایی مناسب برای ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی در سایت شما در کنار سئو مناسب و استفاده از موسساتی که کار بهینه سازی انجام می دهند اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی این موارد می تواند جهت نیل به هدف که همان افزایش بازدیدکنندگان سایت و ارتقای رتبه در نتایج صفحات موتورهای جستجو می باشد تأثیر گذار است. در طراحی سایت باید تمامی این موارد را به خوبی رعایت کرد. تمامی متخصصین سئو و بهینه سازی سایت به زمان بر بودن این پروسه تأکید دارند و انجام تغییرات مثبت در رتبه شما همیشه نیازمند تخصیص زمان کافی است. داشتن خط مشی ها و اهداف مشخص برای بالا رفتن در رتبه بندی های موتور های جستجو خصوصاً اگر یک وب سایت جدید هستید از الزامات شما هستند.
در صورتی که به سئو و بهینه سازی سایت و نحوه معماری لینک ها علاقه مند هستید در این نوشتار که در دو بخش خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد نکات مفید و کاربردی را برای شما شرح داده ایم که توجه و به کار بردن آنها برای بازاریابی اینترنتی شما بسیار مفید خواهد بود. در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره مفصل تر داشتید می توانید با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان طراحی سایت و بهینه سازی سایت ما سوالات خود را مطرح فرمایید.


نکته اول؛ لینک های پیوند داده شده به شما


قطعاً هر شخصی که قدم به دنیای وب و علی الخصوص بازار اینترنتی می گذارد و به طراحی سایت می پردازد، به ارزش اعتبار محصولات و خدمات در بازار به خوبی واقف است. در صورتی که سایت های دارای کالاهای با کیفیت و در دسترس و قابل مشاهده برای کاربران و موتورهای جستجو را به سایت خود پیوند دهید قطعاً انعکاس مثبت آن را در سایت خود مشاهده خواهید کرد. در طراحی سایت سعی کنید به تعداد لینک هایی با دامنه متفاوت مانند .co و یا هر دامنه دیگری و نیز راه های تشویق دیگران به انجام همین کار به این صورت به خوبی دقت کنید.


نکته دوم؛ دقت به لینک هایی که به آن پیوند می شوید.

نکاتی با اهمیت و ضروری در طراحی سایت های جدید(بخش اول)

 


در این مورد نیز به مانند مورد قبل سعی کنید سایت هایی با کیفیت را به سایت خود پیوند دهید چرا که انعکاس مناسبی در سایت شما خواهد داشت. سعی کنید با ایجاد نوآوری و گسترش دادن صفحات سایت خود و بارگذاری مطالب مرتبط و به روز نمودن سایت خود به لینک های به روز شده اجازه دهید. برای گسترش وب سایت خود سعی کنید با مجموعه ای از لینک های متعادل لینک شوید.


نکته سوم؛ خود داری از پیوند با لینک های مشکل دار


یکی از موارد مهمی که باید در بحث سئو و بهینه سازی وب سایت باید رعایت کنید و به صورت همیشگی کنترل کنید استفاده از لینک ها است. استفاده کردن از لینک هایی که مدت زیادی از آنها استفاده نشده است اشتباه است و باید از به کار بردن آنها اجتناب کرد و این گونه لینک ها را از صفحه سایت خود حذف کرد.


نکته چهارم؛ به ارتباطات خود اهمیت دهید.


در پیوند لینک ها باید به این موضوع توجه داشته باشید که با لینک هایی پیوند ایجاد کنید که ارتباط دقیق و مستقیم و واضحی با محتوای سایت شما دارند. این مورد از مواردی است که برای موتورهای جستجو نیز اهمیت دارد و توجه خاصی به آن می کنند. به عبارتی دیگر پیوندهای بی ربط برای سایت شما بسیار مضر هستند و از آنها اجتناب کنید.


نکته پنجم؛ لینک های داخلی


در مورد لینک های داخلی پیشنهاد می کنم که با متخصصین بهینه سازی سایت و سئو سایت مشورت کنید و لینک های داخلی و میزان کاربر پسند بودن صفحات سایت خود را خوب آنالیز کنید. جهت یافتن راه حل هایی برای داشتن لینک های داخلی که تأثیر مثبتی بر روی وب سایت شما داشته باشند تلاش کنید و همواره از کارشناسان طراحی سایت و بهینه سازی سایت کمک بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید