نکاتی با اهمیت و ضروری در طراحی سایت های جدید(بخش دوم) 


در ادامه مباحث مربوط به سئو و بهینه سازی سایت و نحوه معماری لینک ها نکات مفید و کاربردی را برای شما در قسمت اول نوشتار شرح دادیم و اکنون به ادامه این مباحث می پردازیم.


نکته ششم؛ استفاده از نقشه سایت در طراحی سایت


یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید و بازگشت به صفحه اصلی و نقشه سایت است. از این طریق و در طراحی سایت می توانید تا حد امکان استفاده از سایت و حرکت در صفحات سایت را راحت تر کنید. این روش در تشویق کاربران به استفاده از سایت شما تأثیر مثبت دارد و زمانی که موتورهای جستجو به اسکن کردن لینک ها می پردازند برای سایت شما مفید خواهد بود. نقشه سایت راه صحیح را جهت معرفی لینک های داخلی و استفاده راحت تر در وبسایت و ساختن یک دید کلی برای پیمایش آسان تر در سایت می باشد.


نکته هفتم؛ ساخت لینک در طراحی سایت

 

نکاتی با اهمیت و ضروری در طراحی سایت های جدید(بخش دوم)


برای کاربرد مناسب از لینک ها نیاز است که در کاربرد آنها دقت فراوانی صورت گیرد. سعی کنید در طراحی سایت از متن های هماهنگ و Anchor استفاده کنید. البته در بهینه سازی سایت باید به این نکته دقت داشت که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی به همان میزان نا مطلوب و برای سایت مضر است که کمبود آن می تواند مضر باشد. با استفاده مناسب از سئو و رعایت موارد مطرح شده و استفاده از تمامی این موارد به صورت متعادل قطعاً سایت شما توسط موتورهای جستجو تقویت خواهد شد. سعی کنید قسمتی از این تعادل را با استفاده از تجربیات و دانسته های خود برقرار کنید. قابل ذکر است ممکن است کلمات و عبارات در لینک های داخلی شما تکرار شوند که چندان اهمیت ندهید. در هر صورت تعادل برای شما بسیار مهم و نتیجه آن نیز جالب خواهد بود.


نکته هشتم؛ خودداری از پنهان کاری در طراحی سایت


لازم به ذکر است که موتورهای جستجوگر  با الگوریتم های خاصی که دارند به نوعی در تشخیص تکنیک های نا بجا و بیهوده سئو و سیاه کاری و فریب کاری تخصص دارند، یعنی با وجود اینکه ممکن است استفاده از مواردی این چنینی به بازدید بیشتر از سایت ما منجر شود و کاربران وسوسه شوند از سایت ما دیدن کنند و در نتیجه محبوبیت سایت ما افزایش یابد این امکان نیز وجود دارد که این تکنیک های فریب کارانه می تواند برای شما و سایت شما ایجاد مشکل کند. هم کاربر و هم موتور جستجو در مقابل مخفی کاری سایت ها رویکرد یکسانی داشته و چنین مواردی از نظر آنها غیر قابل تحمل می باشد. بنابراین سعی کنید برای اینکه درگیر مشکلات نشوید خطوط قرمز طراحی سایت و موتورهای جستجو و کاربران را رعایت کنید.


نکته نهم؛ جایگاه لینک رقیب های خود را در نظر بگیرید


در نظر گرفتن جایگاه لینک رقبا کاملاً ‌قانونی بوده و برای شما مفید نیز خواهد بود و حداقل سطح جایگاه لینک ها و میدان فعالیت های آنها را متوجه خواهید شد. لینک های گوناگونی وجود دارند که می توانید از آنها جهت بازدید فعالیت های لینک های رقبا استفاده کنید. همین آگاهی داشتن از فعالیت رقبا می تواند به قدرتمند شدن شما کمک کند.


نکته دهم؛ استراتژی و خط مشی


برای لینک دهی و پیوند به درون وب سایت خود از یک خط مشی قدرتمند استفاده کنید، قبل از اینکه پیوندی ایجاد کنید راه کارهای مختلف را بررسی کنید و از آنها استفاده کنید، همچنین از توصیه های کارشناسان سئو سایت و نیز متخصصین بهینه سازی سایت استفاده کنید. داشتن یک استراتژی قدرتمند باعث می شود که شما در طول مدت زمانی که بر روی بهینه سازی سایت خود کار می کنید از حداقل وقت حداکثر استفاده را داشته باشید. در نهایت امید است که موارد مطروحه در مورد ساخت لینک به شما کمک کرده باشد و به صورت مداوم سایت خود را بهینه سازی کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید