تکنیک هایی جهت ایجاد بک لینک- پارت اول 


یکی از کارهای با اهمیتی که در سئو و بهینه سازی سایت از آن استفاده و جهت ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجوگر از آن بهره گرفته می شود، ساخت بک لینک است. البته شایان ذکر است که در صورتی که با چگونگی عملکرد بک لینک آشنایی نداشته باشید نه تنها تأثیر مثبتی نخواهد داشت بلکه تأثیر منفی نیز بر روی سئو سایت شما خواهد داشت. دست کم گرفتن بک لینک ها و بی اهمیت دانستن آنها در حد فعالیت های عادی در سئو و بهینه سازی سایت یکی از اشتباهاتی است که افراد زیادی انجام می دهند، باید بدانید که لینک های با کیفیت یکی از مؤلفه هایی است که توسط موتورهای جستجو برای رتبه بندی off-site بررسی می شود و در سئو سایت اهمیت دارد. ساختن بک لینک به آن آسانی که برخی افراد تصور می کنند نیست و قوانین و مقرراتی دارد که در صورت رعایت نکردن آنها جریمه خواهید شد و تأثیر منفی را بر روی بهینه سازی سایت شما خواهد داشت. برای اینکه این اتفاق نیفتد و جریمه نشوید دانستن چند روش ضروری است که در این نوشتار دو بخشی به بیان آنها خواهیم پرداخت.


در سایت های دیگر فعال باشید


سعی کنید که در مورد پست ها و کامنت هایی که در دیگر سایت ها و به عنوان مهمان درج می کنید حساس باشید زیرا موتورهای جستجوگر پست های میهمانی که اسپم می شوند را جریمه می کنند. جستجوگر گوگل از جمله این جستجوگرها است که با تغییر مداوم الگوریتم خود سعی در حذف پست های میهمان کم ارزش را دارد چون این گونه محتوا ها را زائد می پندارد. برای بهینه سازی سایت باید به تمامی این نکات واقف باشید.
سایت های مختلف در صورتی به شما اجازه فعالیت در سایتشان را می دهند که اطمینان حاصل کنند که شما برای آنها محتوای مفید تولید می کنید و در صورتی که هدف شما صرفاً به دست آوردن بک لینک باشد این اجازه را به شما نخواهند داد. برای رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز سئو سایت خود عجول نباشید. با توجه به اهدافی که برای سایت های مختلف در نظر گرفته شده است، هدف آنها صرفاً کسب بک لینک نیست. بنا براین در صورتی که شما اقدام به بک لینک گذاشتن نمایید مدیر سایت به زودی متوجه شده و مقابله خواهد کرد. اما در صورتی که شما برای این سایت ها محتوای روشن و با ارزش تولید کرده و به عنوان پست مهمان درج کنید می توانید در محتوا به مطالب و صفحات سایت خود لینک دهید. پست های مهمان راه مناسبی برای به دست آوردن بک لینک های عالی هستند و امروزه این روش از روش های مؤثر برای رشد برند و تجارت و نیز سئو و بهینه سازی سایت شمرده می شود. بنابراین در جهت جذب و به کارگیری کسانی که در نوشتن و تولید محتوای مناسب تبحر دارند تلاش نمایید.


از نمودارها و گراف های اطلاعاتی استفاده کنید

 

تکنیک هایی جهت ایجاد بک لینک- پارت اول


در مورد کاربرد مثبت اینوگرافیک ها در ساخت لینک و بهینه سازی و سئو سایت طبق تحقیقات علمی که که در زمینه سئو انجام پذیرفته است باید اشاره کرد که هنوز هم اینوگرافیک ها برای ساخت لینک مفید هستند و باید استفاده موثر از آنها را برد و به صورت درست و مناسبی از آنها استفاده کرد. با اینکه چند سالی است از محبوبیت و مقبولیت لینک سازی اینفوگرافیک ها کاسته شده است، اما استفاده از آنها یکی از استراتژی های مهم شرکت ها بزرگ می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید