کاوش در وب سایت 

یک سری معیار وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین موقعیت سایت شما در نتایج گوگل  انها را ملاک قرار می دهند در واقع موتور جستجو کننده گوگل بیش از 200 معیار جهت افزایش رتبه وب سایت در نظر گرفته است.


سئو کار ابتدا باید بررسی نماید که در سایت موردنظر تاکنون چه معیارهایی  از سئو رعایت شده است وب سایت ها جهت انجام بهتر بازاریابی بهتر است در موقعیت های بالای جستجو قرار گیرند که لازمه ی ان رعایت کردن همین معیارهاست  موتورهای جستجو با اینکه هیچ وقت الگوریتم و فرمول ریاضی مربوط به رتبه بندی خود را فاش نمی کنند یا حتی به طور متناوب ان را تغییر می دهند ولی با تمام اینها موتورهای جستجو راهنمایی برای بهبود افزایش رتبه سایت در اختیار سئو کاران قرار می دهند. بهترین راه برای افزایش رتبه سایت بعد از طراحی سایت ، افزایش محتوای سایت با مطالب جدید است . لذا با توجه به این نکته لازم است برای افزایش رتبه سایت از محتوایی استفاده کنیم که بازدیدکنندگان علاقه پیدا کنند برای بارهای متوالی به وب سایت مراجعه کنند و سایت را یک منبع اطلاعاتی خوب بدانند.برای این کار شما نیاز به یک نفر دارید تا از سایت پشتیبانی کند و هر روز محتوای سایت را بروز کند چرا که تولید محتوا برای وب سایت بعد از طراحی سایت از وظایف متخصص سئو نیست .
 

 

بررسی اقدامات لازم جهت افزایش رتبه سایت

 

کاوش در وب سایت


سئو کار جهت افزایش رتبه سایت کلیه کارهایی را که باید برای افزایش رتبه سایت انجام داد، لیست می نماید. این لیست شامل  بهینه سازی on-page و بهینه سازی off-page است. بهینه سازی on-page به کنترل مستقیم کدها درون وب سایت مرتبط می شود که تمام تلاشهای  بهینه سازی در این قسمت است زیرا بهینه سازی on-page بیشترین تاثیر را در نتایج موتور جستجو خواهد داشت. بهینه سازی off-page کلیه کارهایی است که در خارج از وب سایت می تواند در افزایش رتبه سایت موثر باشد که این قسمت از فرآیند بهینه سازی سئو کار نامحدود است و توسط مهندسین سئو کار جهت بدست آوردن لینک های بیشتر برای وب سایت می تواند بصورت مستمر انجام  شود. بعد از مشخص شدن کارها برای آنها یک زمانبندی در نظر گرفته می شود و با توجه به نقطه هدف وب سایت اهمیت هر کدام از این کارها نیز در این زمانبندی مشخص می شود.
 


انجام اقدامات لازم جهت افزایش رتبه سایت


بعد از اینکه کارها و زمانبندی آنها مشخص شد در این مرحله از فرآیند  افزایش رتبه سایت با توجه به اولویت هر کدام از کارها مهندسین سئو کار شروع به انجام و پیاده سازی این کارها می کنند. پیاده سازی بعضی از کارها جهت رعایت معیارهای موتورهای جستجو تنها یک بار برای وب سایت انجام می شود ولی بعضی از معیارها برای افزایش رتبه سایت وجود دارند که باید به طور مستمر انجام شوند لذا سئوکاران باید توجه دقیقی به این کارها داشته باشند . هدف از انجام تمام  مراحل بالا در فرآیند بهینه سازی وب سایت ، افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو،  با استفاده از روش های صحیح انجام سئو است. استفاده از کلمات نامربوط به محتوای سایت و یا استفاده از لینک های تو در تو برای افزایش لینک و بازدید های کاذب ممکن است در ابتدا موجب افزایش بازدید و سپس افزایش رتبه سایت شود اما موتور جستجوگر به زودی ازاین حیله شما مطلع خواهد شد و از فهرست نتایج جستجو خارج خواهید شد و کار برای شما سخت می شود چون باید دوباره برای افزایش رتبه سایت از صفر شروع کنید. موتورهای جستجوگر به نسبت  دقت و سرعت در جستجو و  نتایج صحیح جستجو و ابزار و امکانات برای جستجوی تخصصی تر محتوای متن ، تصویر و ویدئو رتبه بندی میشوند . بهترین موتورهای جستجوگر جهان در یک رقابت فشرده قصد جذب کاربران بیشتر را نسبت با یکدیگر دارند و در صورت مشاهده سایت نا مرتبط با جستجو و سایت هایی که از حیله برای افزایش رتبه سایت و رنک استفاده نموده اند جهت جلب رضایت کاربران خود اینگونه سایت ها را از فهرست نتایج جستجو حذف خواهند کرد .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید