چرا وب؟

 


وب درگاهی برای بازارها، کالاها وخدمات جدید است که سبب ایجاد فرصت های متفاوت در زمینه های مختلف می شود . یک وب سایت از تعدادی صفحه تشکیل شده که حول محور و اهداف خاصی ایجاد شده اند. یک طراحی خوب نقش مهمی در دسترسی ساده و اسان مشتریان به صفحات وب سایت شما دارد. سه عنصر اساسی در برنامه کار اموزش طراحی سایت عبارتند از: ارائه تجسمی عناصر وب سایت و کارانها، تشریح سایت و محتوا. شما باید مشتریان هدف خود را شناسایی کنید که دلایل زیادی برای این امر مهم وجود دارد مثلا اگر بازار هدف شما بین المللی است باید امکان ترجمه را داشته باشد. باید کالاها و خدمات خود را متناسب نیازهای مشتریان بازار هدف خود بامهارت ارائه کنید.
 

آموزش طراحی سایت در cms های رایگان


با اموزش طراحی سایت ما همراه باشید تا طراحی موفق شوید

 


دو جنبه برای داشتن وب سایتی انلاین وجود دارد که در اموزش طراحی سایت لازم است فرابگیرید :ثبت یک نام حوزه و میزبانی سایت در یک سرور.
گرفتن یک حوزه: اولین مرحله میزبانی وب سایت انتخاب نام حوزه و ثبت ان است . بهتر است از نام شرکت استفاده کنید اگر محصول خاصی را تبلیغ می کنید بهتر است از نام ان محصول استفاده کنید.اگر وب سایت شخصی است می توانید از نام مالک وب سایت استفاده کنید و الی اخر. برخی قوانین زمینه ای در انتخاب نام حوزه عبارتند از:
 نباید خیلی طولانی باشد
باید به سادگی به خاطر سپرده شود
 نباید به طور نادرست نوشته شود
باید مخاطب بین این نام و وب سایت شما رابطه برقرار کند
در اموزش طراحی سایت این را از یاد نبرید که اخرین بخش نام حوزه که با .com  یا .net و غیره خاتمه می سابد نیز همچون نام سایت مهم است .


 آموزش طراحی سایت در cms های رایگان


مدل های وب سایت

 


اساسا هشت مدل اصلی برای اموزش طراحی سایت وجود دارد که از طراحی یک سایت ساده صفحات استاتیک شروع و تا طراحی یک سایت دینامیک قوی ادامه می یابد هر مدل خصوصیات خاص خود را دارد بسیاری از وب سایت ها ترکیبی از چند مدل را به کار گرفته اند.
سایت بروشوری
سایت فروشگاه انلاین
سایت ابونه ای
سایت تبلیغاتی
سایت بازارهای مجازی برخط
سایت های تجاری بنگاه با بنگاه
سایت های مزایده و حراجی
وبلاگ
سایتpear-pear
برای اموزش طراحی سایت با گروه نونگار همراه شوید تا تمام فنون لازم و کلیدی را بیاموزید

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید