به طور معمول تاکید اغلب صاحبان سایت های شرکتی حضور در صفحه اصلی گوگل است که این امر با استفاده از بهینه سازی سایت یا همان سئو  صورت می گیرد. بهینه سازی سایت باید مطابق با استانداردهای گوگل صورت پذیرد. در آموزش سایت نوع محتوای بکار رفته در سایت و کلمات کلیدی مورد استفاده از فاکتورهای مهم در بهینه سازی سایت شرکتی است. در آموزش سایت طراحی یک سایت شرکتی باید با توجه  به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود ظاهر تارنمای یک شرکت باید بصورتی باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد باید دارای گرافیک  زیبا و مناسبی باشد این کار باعث جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان می شود در آموزش طراحی سایت امکانات در قالب سایت طوری قرار میگیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد..

طراحی سایت شرکتی


ملزومات طراحی سایت شرکتی

 
طراحی سایت شرکتی اغلب به منظور معرفی خدمات  و محصولات یک شرکت صورت می گیرد.مزیت و  هدف اصلی در اموزش سایت شرکتی پیدا کردن بازارهای هدف به صورت اینترنتی می باشد.  در آموزش سایت شرکتی علاوه بر معرفی شرکت بخشی برای معرفی خدمات شرکت همچنین  قسمتی برای معرفی محصولات یا نمونه کارهای شرکت هم در نظر گرفته می شود که البته  در طراحی این بخش ها کیفیت تصاویر اهمیت ویژه ای دارد. برای موفقیت نکات قالب توجهی  درآموزش وب سایت شرکتی وجود دارد که باعث افزایش مخاطبان و جلب مشتریان آن می شود . این موارد عبارت اند از:  نوع قالب طراحی شده و گرافیک کار و بهینه سازی سایت این موارد جزو مهم ترین ها می باشند. طراحی یک قالب گرافیکی حرفه ای در آموزش وب سایت یکی از مهمترین فاکتورها برای جذب مخاطبان این گروه می باشد. نوع رنگ ها و گرافیک بکار رفته در طراحی سایت شرکتی به طور معمول متناسب با رنگ اختصاصی شرکت و نوع لوگوی آن انتخاب می شود. در  طراحی یک سایت شرکتی لازم است رنگ ها و نوع عکس های مورد استفاده مطابق با سلیقه مخاطبان آن شرکت تنظیم شود. کیفیت تصاویر در این نوع سایت نقش مهمی در جذب کاربران دارد. یکی از اشتباهات رایج در طراحی  سایت شرکتی استفاده از تصاویر در پس زمینه سایت است. در طراحی این نوع سایت بهتر است از پس زمینه ساده به جای تصویر استفاده شود.

طراحی سایت شرکتی

موارد مهم در طراحی سایت شرکتی و مزایا

 
در آموزش وب سایت شرکتی یه صفحه زیبای وب با نام معرفی شرکت (یا همان درباره ما) باید طراحی نماییم . پس مورد اول داشتن صفحه درباره ما است .مورد دوم برای جلب اعتماد کاربران ومشتریان شرکت نیاز به آدرس و اطلاعات تماس شرکت می باشد برای این کار نیز صفحه ای اختصاصی به عنوان تماس با ما باید در طراحی سایت شرکتی در نظر داشته باشیم . یک بخش مهم نه تنها در آموزش سایت شرکتی بلکه در تمامی سایت ها باید مد نظر داشت طراحی صفحه اخبار و مقالات می باشد. که تاثیر زیادی به سئو سایت شما خواهد گذاشت برخی مزایای سایت شرکتی عبارتند از:
1.    معرفی محصولات و خدمات و ... شرکت    
2.      معرفی شرکت به بخش وسیعی از کاربران اینترنت
3.    برند سازی شرکت
4.    جذب مشتریان جدید
5.    شناخت رقبای زیاد و روش فعالیت آنها
6.    شروع تجارت الکترونیک و فعالیت تجاری آنلاین

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید