آموزش سایت حرفه ای به عملیات ساخت سایت توسط افراد با سابقه و حرفه ای می گویند و لازم نیست برای سایتی که طراحی می شود هزینه گزافی پرداخت شود، بلکه کافی است شخص مشاوره دهنده کاملا به امور وب آشنا بوده و بتواند نیازهای کارفرما را شناخته و پیشنهادی برای رسیدن به هدف با پایین ترین هزینه ممکن را ارائه نماید. و همچنین در زمان اجرای سایت با توجه به نیازهای کارفرما و با بالاترین کیفیت ممکن و رعایت اصول و قواعد طراحی سایت پیاده سازی شود. در آموزش وب سایت حرفه ای سعی بر این است که نکات سئو و بهینه سازی وب سایت مد نظر قرار داده  شود تا مشتری علاوه بر دارا بودن یک سایت کامل بتواند بازاریابی خوبی در سطح اینترنت داشته باشد تا به اهداف از پیش طراحی شده در زمینه طراحی سایت خوب دست پیدا کند

طراحی سایت حرفه ای


طراحی سایت کارآمد و مفید

 


شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند. برای آموزش وب سایت موفق باید یک سری نکات را در نظر داشت تا طراحی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. برای داشتن یک سایت حرفه ای باید هدف کلی از طراحی سایت مشخص شود . قدم بعدی در آموزش وب سایت حرفه ای ، بررسی علایق بازدیدکنندگان سایت مورد نظر است. در نظر داشتن نگاه کاربر مهمترین رکن موفقیت در طراحی یک سایت کارآمد می باشد. طراحی قالب سایت, ترکیب رنگهای مورد استفاده, منو و مسیریابی و حتی فونت سایت باید از دیدگاه بازدیدکنندگان،  بررسی و انتخاب شود. یک سایت حرفه ای باید در بازدیدکنندگان خود حس آرامش و اعتماد ایجاد کند و مناسب با اهداف آنها باشد به طوری که کاربران بتوانند به راحتی صفحه مورد نظر خود در سایت را پیدا کنند و از مطالعه مطالب و عکسهای سایت لذت ببرند.

طراحی سایت حرفه ای


نکاتی پیرامون ابزارهای ساخت سایت

 


برای طراحی و آموزش وب سایت نیاز به چند ابزار می باشد.می توان سایت را از پایه به صورت کاملا اختصاصی با زبان های برنامه نویسی تحت وب نوشت، یا اینکه از ابزارهایی استفاده کرد که به صورت آماده و نوشته شده می باشند و در آنها بر اساس نیاز تغییرات ایجاد کرد.معروف ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب PHP و ASP می باشند و این زبان ها به صورت تنها برای شما کاری انجام نمی دهند و ممکن است در سایتی از این نوع زبان ها استفاده نشده باشد.حتی مرورگر هایی که شما روزانه با آنها کار می کنید،  توان تشخیص این زبان ها را به صورت کامل ندارند. زبان های دیگری وجود دارد که دقیقا نمی توان آنها را زبان برنامه نویسی دانست بلکه بیشتر زبان نشانه گذاری شناخته می شوند.پر استفاده ترین آنها HTML و CSS می باشند این دو زبان در طراحی و ایجاد جلوه های گرافیکی استفاده می شوند شما هرچه که در نمای یک سایت می بینید با استفاده از این دو زبان نوشته شده اند و با زبان هایی دیگر مانند جاوا اسکریپت و غیره تکمیل می شوند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید