قالب سایت و مزایا و معایب انواع آن  بخش دوم

 


طراحی سایت با قالب حرفه ای چه ویژگی های دارد؟


برای طراحی یک قالب حرفه ای یک سری ویژگی ها باید لحاض شود. به این صورت که این الگوها باید این قابلیت را داشته باشند که به آسانی ویرایش شوند و نیز با بیشتر نرم افزارهای ویرایش HTML سازگاری داشته باشند. این الگوها در طراحی سایت باید به آسانی قابل آپلود بوده و با تمام فایل های html ارائه شوند. همچنین سر در سایت باید قابل ویرایش و با فرمت psd باشد. اگر از فلش استفاده می کنید باید فایل fla و SWF آن هم ارائه دهید. مطالب صفحه به هر مقداری که باشد باید لوگوی سایت حفظ شود و در نهایت فایل ها حتی بعد از اضافه شدن محتوای صفحات نیز خیلی سریع بارگذاری شود.


قابلیت ویرایش کد HTML قالب در طراحی سایت

 

قالب سایت و مزایا و معایب انواع آن  بخش دوم


اگر قصد دارید که الگوی سایت را تغییر دهید ولی مهارت فنی کافی برای انجام اینکار ندارید می توانید به کارشناسان طراحی الگو و نیز متخصصین طراحی سایت که هزینه مناسبی را برای انجام این کار دریافت می کنند مراجعه کنید اینگونه خدمات معمولاً شامل تغییرات کوچک در طراحی سایت، ورایش سردر و گرافیک و نیز افزودن تصاویر و حذف موارد غیر ضروری می شود. برنامه نویسان زیادی وجود دارند که می توانند ویژگی های تعاملی زیادی را به قالب سایت شما بیافزایند که این کار نیاز به نوشتن اسکریپت جدید یا ویرایش اسکریپت فعلی دارد و اگر اسکریپت رایگان نباشد برنامه نویس برای مجوز استفاده از نرم افزار باید هزینه ای بپردازد.


فلش های الگو را ویرایش نمایید


هر کاری جز افزودن متن و زیرنویس به فایل های گرافیکی نیاز به تخصص دارد. به همین دلیل برای انجام هر تغییراتی نیاز دارید که به برنامه نویسان طراحی سایت مراجعه کنید. در صورتی که خود شما توانایی این کار را دارید می توانید با استفاده از برنامه هایی نظیر Swich و Macromedia Flash برای ویرایش فایل های فلش بهره ببرید. ولی در صورتی که تخصص کافی ندارید حتماً به کارشناسان برنامه نویسی و طراحی سایت حرفه ای مراجعه کنید.


جمع بندی مباحث طراحی سایت؛ قالب سایت و معایب و انواع آن


همان گونه که اشاره کردیم قالب ها و الگوهای حرفه ای به کاربران مبتدی این قابلیت را می دهند که یک سایت حرفه ای را در زمانی اندک و با هزینه ای کم بسازند. با توجه به اینکه این قالب ها تنوع بسیار زیادی دارند و در رنگ ها و تم های متفاوت و متنوعی طراحی شده اند شما می توانید با توجه به اهداف و کاربردی که از سایت خود انتظار دارید و محتوای سایتتان یکی از این الگوها را انتخاب کنید. با این کار علاوه بر اینکه در زمان نهایت صرفه جویی را خواهید کرد برای طراحی سایت خود از یک الگوی حرفه ای بهره خواهید برد که در کنار این مزایا معایبی را نیز دارد که در مقاله ی دو بخشی فوق به صورت کامل به ان اشاره شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید