علم سئو مقدماتی یعنی ایجاد رابط کاربری بین مخاطب وب سایت و موتور های جست و جو گر ، کمتر کسی را خواهیم دید که در بخش وب فعال باشد ولی واژه سئو را نشنیده باشد. سئو مقدماتی یعنی تولید و مدیریت وب پیج هایی که نه تنها برای مخاطب بلکه برای موتور های جست و جو گر نیز قابل هضم باشد. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که هر سایتی که در نتایج برتر گوگل باشد سایتی سئو شده و پر مخاطب نیست بلکه ممکن است یک وب سایت به صورت اسپم وار جز نتایج برتر گوگل باشد ولی از اعتبار خوبی بین مشتریان برخوردار نباشد. یکی از ملزومات سئو مقدماتی یافتن کلمات کلیدی مناسب است. اگر نمیدانید چه کلمات کلیدی برای سئو سایت تان مناسب است میتوانید از نرم افزار های جستجوی کلمات کلیدی کمک بگیرید و عناوین و کلمه های کلیدی متناسب با موضوع سایت تان را بیابید و بعد از آن از کلمات کلیدی دریافت شده در مطالب سایت تان استفاده کنید. این مرحله میتواند مهم ترین قدم در سئو مقدماتی و بهینه سازی سایت باشد. این امکان به شما این دسترسی را میدهد که بتوانید دسته های جدید و بیشتر و هم چنین مطالب گسترده تری به وب سایت تان اضافه کرده و مخاطبین بیشتری را جذب کنید.شما می توانید سایت های رقبا و سایت هایی که پیج اول گوگل هستند را ببینید و متوجه شوید که آنها از چه کلمات کلیدی استفاده میکنند و شما نیز در سایت خود برای پیشی گرفتن از سایرین از آن کلمات بهره جویید! با این کار گام بزرگی در سئو مقدماتی خود برداشته اید.

اهمیت کلمات کلیدی در سئو مقدماتی


اهمیت بک لینک ها ، فلش و تگ الت در سئو سایت

گرفتن بک لینک یا همان لینک ورودی از شبکه های اجتماعی در سئو مقدماتی بسیار سودمند است. زیرا همانطور که میدانید قدرت شبکه های اجتماعی بسیار بالاست و میتوانند ارزش سایت شما را نیز بالا ببرند.در مورد فلش نیز چون موتورهای جستجو نمی توانند محتواهای فلش را شناسایی کنند و یا این محتواها در نتایج جستجوی این موتورهای جستجو نمایش داده نمی شوند، بنا براین در سایت خود از فلش استفاده نکنید چرا که اخیرا محتوا اهمیت زیادی یافته و عصر بازاریابی محتوا خیلی وقت است که شروع شده است . آلت که مخفف کلمه alternative به معنای جایگزین است در سئو مقدماتی چندین کاربرد دارد، کاربرد اول آن این است که وقتی به یک تصویر تگ آلت اختصاص می دهید، اگر به هر دلیلی عکس شما قادر به باز شدن نبود، به جای نشان دادن علامت ضربدر متن مربوط به تگ آلت آن عکس باز می شود. از فواید دیگر تگ آلت می توان به کمک به سئو سایت نام برد، چون از طریق قسمت image google می تواند ترافیک به سایت بیاورد. بنابراین به شما توصیه می کنم در سئو مقدماتی نه تنها برای تمام عکس هایتان از تگ آلت استفاده کنید، بلکه متنی که در تگ آلت می گذارید تقریبا شبیه عنوان و یا کلمات کلیدی مهم سایت تان باشد. برای افزایش سرعت سایت ، شما باید CSS های قالب خود را فشرده کنید . با استفاده از این کار قالب شما زودتر و بهتر لود شده و انتظار سرور و درخواست به آن و پاسخ به حداقل می رسد .


اهمیت کلمات کلیدی در سئو مقدماتی

اهمیت لینک های داخلی و Nofollow و تگ های H در سئو

در سئو مقدماتی لینک های داخلی ، امکان ایندکس شدن لینک های سایتتان را افزایش می دهند . افزونه های خودکار لینک دادن به برخی عبارات خاص در نت وجود دارد که میتوانید استفاده کنید . لینک دادن به صفحه ی اصلی سایت نیز اهمیت دارد . محبوبیت سایتتان توسط گوگل افزایش یافته و سرعت ایندکس مطالب شما افزایش می یابد . همچنین با کاهش لینک خروجی قابل دید توسط موتورهای جستجو ، محبوبیت افزایش پیدا خواهد کرد لذا لینک های خروجی را Nofollow کنید. در سئو مقدماتی تعداد استایل ها را تا حد امکان به حداقل برسانید و بیش از حد از استایل های تکه تکه شده استفاده نکنید . در صورت امکان ، استایل های بخش های مختلف را در یک فایل قرار دهید و آن را فشرده کنید . این قسمت مربوط به مبحث سرعت است . با زیاد شدن تعداد استایل ها ، تعداد درخواست برای لود شدن افزایش میباید و سرعت کاهش خواهد یافت . در سئو مقدماتی تگ های H میزان اهمیت یک قسمت را نشان می دهند . که H1 بالاترین میزان اهمیت را نشان می دهد و به ترتیب با افزایش عدد، اهمیت کاهش می باید .تنها از یک H1 استفاده کنید و آن هم به عنوان سایتتان بدهید H2ها را برای عناوین پست ها در نظر بگیرید .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید